Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Afterbang
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrtnpttrssn" data-source="post: 561706" data-attributes="member: 59960"><p>Alpingaraget kommer nog att sälja dem. </p><p></p><p>Jag vill ha en lekfull skida för mest små jibs. Den behöver inte klara av de största hoppen. Jag tycker också att den verkar styvare än Invader, men det kanske inte gör så mycket. Invader verkade trots allt nästan vara för mjuk. </p><p></p><p>Vad blir skillnaden med butter zones nära eller längre ifrån bindningen? Blir det lättare med butters när zonerna sitter nära bindningen? Låter mest logiskt för mig i alla fall. </p><p></p><p>Att Afterbang kommer vara stryktålig och en bra skida är det inget snack om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrtnpttrssn, post: 561706, member: 59960"] Alpingaraget kommer nog att sälja dem. Jag vill ha en lekfull skida för mest små jibs. Den behöver inte klara av de största hoppen. Jag tycker också att den verkar styvare än Invader, men det kanske inte gör så mycket. Invader verkade trots allt nästan vara för mjuk. Vad blir skillnaden med butter zones nära eller längre ifrån bindningen? Blir det lättare med butters när zonerna sitter nära bindningen? Låter mest logiskt för mig i alla fall. Att Afterbang kommer vara stryktålig och en bra skida är det inget snack om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Afterbang
Tillbaka
Topp