Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Afterbang
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 561776" data-attributes="member: 46389"><p>Skillnaden blir väl att det blir lättare och stabilare med butters i låga farter, men på lite större hopp och halvtaskiga landningar kommer skidan vara mer ostabil då den blir mjukare närmare bindningen och du får mindre plattform att stå på. Du har inte lika mycket skida att balansera upp dig och luta dig på. Landar du bara bra så blire inga problem<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 561776, member: 46389"] Skillnaden blir väl att det blir lättare och stabilare med butters i låga farter, men på lite större hopp och halvtaskiga landningar kommer skidan vara mer ostabil då den blir mjukare närmare bindningen och du får mindre plattform att stå på. Du har inte lika mycket skida att balansera upp dig och luta dig på. Landar du bara bra så blire inga problem:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Afterbang
Tillbaka
Topp