Svårt att säga då jag testade chetlern på betydligt hårdare underlag. BC var riktigt fin den med, men lite mer åt det stabila hållet tycker jag nog. Opusens runda flex tilltalar mig mer än den mer nos och tail flexande BCn.dSjostrom sa:Låter klart lovande känns som att 192an kan vara en riktigt läcker skida i sånna fall. Hur skulle den va om man säg jämför den mot Bentchetlern t ex?