Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sakana, Vision 108 eller nåt annat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marboh" data-source="post: 1217382" data-attributes="member: 162191"><p>rent krasst blir det väl lite så att man antingen prutar på prestandan i eller utanför pisten. Nu kommer jag säker få ett gäng mothugg från håll och kanter..!</p><p>Jag kör vision men har inte testat nån av de andra du var inne på så svårt att utvärdera där. </p><p>tycker vision funkar fint i pisten, men jag kör nog inte riktigt på samma sätt som med pistraketer. Det behöver inte gå lika fort för att vara kul ( i min värld). men det är lixom inte därför jag köpte dem. Köpte den som en skida för utanför pisten. För skog, puder, tur. Sen blir det lite pist där emellan. Sen har jag potenta pistraketer för de dagarna. Jag skulle nog inte valt vision om jag skulle ligga och loopa åk i gästrappet.</p><p> </p><p>blister har reviews på både BC 100 och vision 108.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marboh, post: 1217382, member: 162191"] rent krasst blir det väl lite så att man antingen prutar på prestandan i eller utanför pisten. Nu kommer jag säker få ett gäng mothugg från håll och kanter..! Jag kör vision men har inte testat nån av de andra du var inne på så svårt att utvärdera där. tycker vision funkar fint i pisten, men jag kör nog inte riktigt på samma sätt som med pistraketer. Det behöver inte gå lika fort för att vara kul ( i min värld). men det är lixom inte därför jag köpte dem. Köpte den som en skida för utanför pisten. För skog, puder, tur. Sen blir det lite pist där emellan. Sen har jag potenta pistraketer för de dagarna. Jag skulle nog inte valt vision om jag skulle ligga och loopa åk i gästrappet. blister har reviews på både BC 100 och vision 108. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sakana, Vision 108 eller nåt annat
Tillbaka
Topp