Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sir Francis bacon 2020
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pamper" data-source="post: 1196562" data-attributes="member: 168852"><p>Oj vad rolig läsning. Tack ska du ha. Jag tycker verkligen det låter som rätt skida för mig. Lutar år 190 cm-varianten men (med lite tur med jobbet bara) ska jag på skidtest nästa helg och får förhoppningsvis pröva båda längderna.</p><p></p><p>Några spontan frågor om du har tid. Annars om det ev blir av läser jag gärna en längre recension! (Ingen press dock). Hur som rör det sig framförallt om frågor som har att göra hur den är att jibba/hoppa med. Så förstör om detta inte hans med/kunde prövas.</p><p></p><p>Någon subjektiv uppfattning om "sving-vikten"? - Känns det som den stora nosen släpar mycket i luften? Hur var den att pressa/böja nos/tail vid butters, nollies, ollies osv? Hur var den i landningar? Hur var den i pucklar eller skog? (Den lättsvängda, smidiga känslan du beskriver ovan borde ju innebära att den är superb bara det inte är för hårt)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pamper, post: 1196562, member: 168852"] Oj vad rolig läsning. Tack ska du ha. Jag tycker verkligen det låter som rätt skida för mig. Lutar år 190 cm-varianten men (med lite tur med jobbet bara) ska jag på skidtest nästa helg och får förhoppningsvis pröva båda längderna. Några spontan frågor om du har tid. Annars om det ev blir av läser jag gärna en längre recension! (Ingen press dock). Hur som rör det sig framförallt om frågor som har att göra hur den är att jibba/hoppa med. Så förstör om detta inte hans med/kunde prövas. Någon subjektiv uppfattning om "sving-vikten"? - Känns det som den stora nosen släpar mycket i luften? Hur var den att pressa/böja nos/tail vid butters, nollies, ollies osv? Hur var den i landningar? Hur var den i pucklar eller skog? (Den lättsvängda, smidiga känslan du beskriver ovan borde ju innebära att den är superb bara det inte är för hårt) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sir Francis bacon 2020
Tillbaka
Topp