Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
nejnej, den snyggaste är Movement Joystick, lika bra att ni inser det :P
annars tycker jag att skidor bara blir snyggare och snyggare, men satsar mer på design helt enkelt. om mna får ställa en fortsättningsfråga till det har inlägget blir dt väl hur långt alla designers kommer gå? vad kommer härnäst?
svårt att veta...
8
80880899922
Guest
Lines Eric Pollard´s Pro Model är snyggaste skidan som tillverkats någonsin! Vilken skida tycker du
Mm tycker både Pollards gamla och nya promodels är snygga! Pollard har väl målat motivet själv på dom nya har jag hört ? Annars tycker jag att Scratch BC och Völki Karma har jävla clean design..
P
pizzaaugust
Guest
Lines Eric Pollard´s Pro Model är snyggaste skidan som tillverkats någonsin! Vilken skida tycker du
Brännströms mekaniska´s modell SLALOMSKIDA är min klara favvo.
Annars tycker jag att merparten av dagens skidor ser ut som skit och att i år är det bara Dynastar som kommer undan med med sin Legendserie. Den är å andra sidan den snyggaste line någonsin. Resten av alla diskoskidor ger jag inte ett öre för. SÅDESÅ
K2 seth pistols är enligt mig de snyggaste.. De gamla med rosa tryck under är riktigt grymma och för att inte säga de nya med en fet britiskflagga under.. Att de desutom är riktigt feta och tokigt sköna att åka på ger ju dessutom ganska mycket.. kolla in K2s hemsida som i år fått en schysst uppfräschning.. www.k2skis.com