Linköpings universitets skidförening i Valle!

720-LIU

Ny medlem
Kolla in filmen från Val Thorens resan 2006 till Val Thorens med Linköpings universitets skidförening!!

[googlevid]http://video.google.com/videoplay?docid=-77297220065059638&hl=en[/googlevid]

Pyttelite smygreklam: Vi har en påskresa till Val Thorens pågång :) Läs mer på www.sjutjugo.se, alla studenter och sköna typer får följa med!

åkte ni skidor också, eller hängde ni bara i den där backen och drack öl hela tiden? (ser visserligen jävligt skoj ut!)

och just precis DÄR så va STS pengarna slut! Men verkar ha varit en go resa :)

Haha fyfan va härligt de ser ut! Det e sånnahär filmer som förgyller min vardag! Så jävla go stämning de verkar ha varit!

Haha... här snackar vi skidresa på hög nivå. Helt rätt.

Riverrider: Du menar väl CSN-pengarna?

javisst, 110% åskarglädje och 110% afterski is the shit!! speciellt med lite öl och sköna människor runt sig :)

HAHA :P Nånting säger mig att deras hoppning hade funkat lite bättre utan ölen... Men jag menar, vem fan bryr sig?! :P Det ÄR kul att hoppa med alkohol i kroppen...

stay_tuned sa:
HAHA :P Nånting säger mig att deras hoppning hade funkat lite bättre utan ölen... Men jag menar, vem fan bryr sig?! :P Det ÄR kul att hoppa med alkohol i kroppen...
känns som man flyger mycket mer då :D

Fy fan vad kul det ser ut! Flyttar jag till Linköping som det ser ut nu,, så lär jag så hårt joina.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp