Lion alpin?

latty

Ny medlem
Lion alpin?
Tjenare!
Ett gäng polare och jag ska iväg med lion alpin under sportlovet, och undrar bara om det är någon som har åkt med dem förut? pros/cons, mest ungdomar eller mest familjer etc...

Lion alpin?
Tja, åkte med lion till Bad Gastein förra året och allting funka riktigt bra. Guiden vi hade va riktigt bra, och aktiviteterna som de höll i va faktiskt kul även fast vi va där med familjen. I bussen vi åkte ner med så va de mest 30+ och familjer men de va även några ungdomar som åkte ner själva :) . Själv åker man till Val Thorens med Rollin Snow i år istället. :)

Lion alpin?
Jag har åkt med Lion 3 gånger av 4. Vi har varit riktigt nöjda varje gång. Bra service från roliga guider. Sist vi åkte fick vi ett handskrivet vykort av guiderna när vi kom hem till Sverige igen. Jag har fått intrycket av att de inte är så jättemånga ungdomar som åker med Lion, utan kanske mer med STS och Nortlander, men när vi har gått ut på kvällarna och på afterskin så träffar man ju alla ändå och vi har alltid haft skitkul med det blandade gäng vi åkt med ändå..Även fast åldern skiljer mellan 18-65+. Jag rekommenderar Lion starkt och hoppas ni får en bra resa!

Lion alpin?
Jag och några polare åkte med lion denna vintern -10, det var helt okej, sjysta guider och bra info.
Dock överpris på resan och boende, du kan hitta billigare boende om du letar på turistbyrå för den orten du skall till, vi var i st.anton nu i efter hand har jag kollat deras turistbyrå och hittat billigare boende...www.stantonamarlberg.com

Tillbaka
Topp