Lionalpin

Lionalpin
När jag åkte buss för lääääääääääääääääääääääääääääänge sen så var det sittbuss...Men för böveln...FLYG!!!!!!

Lionalpin
Jag har bestämt för mig att jag åkt liggbuss med Lion vid något tillfälle men det var ett tag sedan. Det borde ju iofs vara rätt enkelt att kolla upp på deras hemsida: http://www.lionalpin.se/

Ha det så trevligt på bussen vare sig det blir sitt- eller ligg-läge.

Ride on!

Lionalpin
Att flyga kostar marginellt mer än att ta bussen. Bussresandet till
alperna har minskat med över 90% sedan Snowrollertiden...Det är
vidrigt att ta bussen, man blir stel i flera dagar efteråt. En fördel
dock är att man lär känna lite nytt folk och det kan ju vara roligt!

Lionalpin
Gud vilka kärringar ni är. Det är inga problem att åka buss. Det går snabbt och är trevligt. Jag föredrar faktiskt sittbuss framför liggbuss. Om man inte kan somna så är liggbussen sketajobbig.

Lionalpin
Buss är ganska mycket billigare än flyg, dessutom får man oftast 2 extra skiddagar när man åker buss vilket inte är helt fel !

Lionalpin
Vad du än gör: åk inte med lion alpin!
De är så jävla värdelösa så att det saknas motstycke. Jag ska inte gå in på all detaljer men jag och mina kompisar har reklamerat hela vår sportlovsresa. Bl a så bodde det en galen holländare i lägenheten ovanför oss som misshandlade två av mina vänner med en trasig flaska. Han fösökte hugga sönder våra dörrar med knivar för att ta sig in. Skadorna fick vi betala för efter att våra reseledare bedyrade för hotellägaren att det var vi som hade gjort dem. Blev holländaren förflyttad? Nej han bodde kvar i samma trappphus som oss, en trappa upp. För övrigt saknades lakan. "Lägenheten" bestod av ett sovrum med ett trasigt pentry. Man fick inte reda på några flygtider eller flighter förrän man var på flygplatsen.

Lionalpin
P G> låter som en riktig mardrömsresa. Men å andra sidan så är holländare sinnessjuka. ALLA :). Mina erfarenheter av Lion Alpin är dock goda, allt har fungerat. Men om jag lyssnar på din berättelse...reklamera!

Ride on.../Skoglund

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp