Sedan undrar jag, vad rekommenderar du för storlek på mig, jag är typ 176 cm lång..Martiiin sa:
DET AVGÖR DU SJÄLV! DU BESTÄMMER SJÄLV VAD DU VILL HA FÖR STORLEK!Gurra2525 sa:Sedan undrar jag, vad rekommenderar du för storlek på mig, jag är typ 176 cm lång..Martiiin sa:
är det typ 90 man ska ha då?
frågade efter tips.NinjaBoii sa:DET AVGÖR DU SJÄLV! DU BESTÄMMER SJÄLV VAD DU VILL HA FÖR STORLEK!Gurra2525 sa:Sedan undrar jag, vad rekommenderar du för storlek på mig, jag är typ 176 cm lång..Martiiin sa:
punktslut
Tyckte de va ett ganska bra tips. Om jag sa åt dej att du skulle ha en 2-meterströja skulle du köpa en sån då?Gurra2525 sa:frågade efter tips.NinjaBoii sa:DET AVGÖR DU SJÄLV! DU BESTÄMMER SJÄLV VAD DU VILL HA FÖR STORLEK!Gurra2525 sa:Sedan undrar jag, vad rekommenderar du för storlek på mig, jag är typ 176 cm lång..
punktslut
det var ett jävligt bra tips!(Y)ahj sa:Tyckte de va ett ganska bra tips. Om jag sa åt dej att du skulle ha en 2-meterströja skulle du köpa en sån då?Gurra2525 sa:frågade efter tips.NinjaBoii sa:DET AVGÖR DU SJÄLV! DU BESTÄMMER SJÄLV VAD DU VILL HA FÖR STORLEK!
punktslut
antagligen inte, dickhead. Jag frågade om 90 cm satt bra på mig... jävla sopaahj sa:Tyckte de va ett ganska bra tips. Om jag sa åt dej att du skulle ha en 2-meterströja skulle du köpa en sån då?Gurra2525 sa:frågade efter tips.NinjaBoii sa:DET AVGÖR DU SJÄLV! DU BESTÄMMER SJÄLV VAD DU VILL HA FÖR STORLEK!
punktslut