Lite film från St Anton

• Trådstartare Trådstartare joeyhell
  • Start datum Start datum
Lite film från St Anton
Fan härligt klipp asså. Man blir ju inte lite sugan att åka till en riktig snowpark. Förresten någon som vet hur det är med snowparks i Chamonix vad jag har hört så ska det inte finnas någon riktig park... så jävla dåligt i så fall. Aja bra jobbat grabbar

Lite film från St Anton
Min polares kamera blev också så där asvit när vi var i alperna sist men jag tror inte vi lyckades åtgärda problemet. Vad var det för inställning ni hade och hur ändrade ni på den? Kanske någon annan som haft samma problem? Tacksam för svar

Lite film från St Anton
aaargh, mina ögon... www.100fps.com så blir det miljarder gånger snyggare. kräver lite extra jobb, men det är klart värt det. låt oss för alltid slippa interlace-problem i skidfilmer på internet. man kanske skulle skriva en mer specifik guide med grunderna för att läsa in dv-film vettigt?

skön film annars, problemet med överexponering beror väl på kamerans iställningar. min gissning (kan ha fel) är att startar du kameran med linsskyddet på så missbedömmer den ljusförhållandena och överexponerar.

Lite film från St Anton
Jäkligt snyggt... mn de vita sträcken som blir helatiden... e de något man får räkna med när man filmar med dv-kamera? Ja och min polare ska upp och filma nu i veckan som kommer.. vad är det man ska tänka på vad det gäller bildkvaltiet (överföring etc)?

Snödjup

Tillbaka
Topp