Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
lite läsning om Skistore från sportfack
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 917949" data-attributes="member: 35991"><p>Var på en lavin föreläsningskväll i den gamla butiken och kan bara instämma att de är väldigt trevliga!</p><p>Läste Sportfack texten och regerade på att de nämner kunder från Japan och Nordamerika. Bara jag som inte kan få in i skallen varför någon skulle beställa från Sverige och inte från nån av de stora amerikanska sidorna?</p><p>Ski Store kan sina grejer och säga vad man vill om att som svensk gå in där och sen gå hem och handla på nätet. <strong>Men</strong> om du är på andra sidan jorden, varför testar du grejerna du vill ha där och sen väljer att beställa från Sverige och betala 30% mer för framförallt nordiska märken som Norröna och Sweet?</p><p>Jag menar alltså inte "Jag har erfarenhet själv och kan googla, varför betala mer" vs "Få kompetent hjälp i ett val du inte själv har kunskap att göra och betalar gärna för det", utan när man ändå googlar själv och sen väljer att betala mer för bara för att, ja vadå?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 917949, member: 35991"] Var på en lavin föreläsningskväll i den gamla butiken och kan bara instämma att de är väldigt trevliga! Läste Sportfack texten och regerade på att de nämner kunder från Japan och Nordamerika. Bara jag som inte kan få in i skallen varför någon skulle beställa från Sverige och inte från nån av de stora amerikanska sidorna? Ski Store kan sina grejer och säga vad man vill om att som svensk gå in där och sen gå hem och handla på nätet. [b]Men[/b] om du är på andra sidan jorden, varför testar du grejerna du vill ha där och sen väljer att beställa från Sverige och betala 30% mer för framförallt nordiska märken som Norröna och Sweet? Jag menar alltså inte "Jag har erfarenhet själv och kan googla, varför betala mer" vs "Få kompetent hjälp i ett val du inte själv har kunskap att göra och betalar gärna för det", utan när man ändå googlar själv och sen väljer att betala mer för bara för att, ja vadå? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
lite läsning om Skistore från sportfack
Tillbaka
Topp