Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lite Moral i jibbervärlden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 139764" data-attributes="member: 44213"><p>moral? etik? eller bara sunt förnuft??</p><p></p><p></p><p>alla är ju som sagt olika skapta i den där knölen som sitter mellan axlarna och vissa föräldrar kanske man kan påstå, har misslyckats med att pränta in de mest grundläggande sakerna i sina barns små hjärnor. jag skall inte peka finger åt någon speciell sort eller art men.... det finns många som inte förstår vad livet går ut på alls.</p><p></p><p>tuffa killar och tjejer i backen, små människor som inte hittat sin egen indentitet ännu och "måste" följa ett vedertaget mode eller anamma en "tuff" jargong.. vad skall vi göra åt dem ?</p><p></p><p>jag håller mig i mitt spår och säger så här. I G N O R A N S tar kål på idiotism...</p><p></p><p>det kommer alltid att finnas dessa "tuffa" individer och de lever och frodas av en orsak: --> OSS andra som göder dem med vårt förakt och våra nedlåtande kommentarer.</p><p></p><p>det enda som har någon verkan på de "tuffa" små människorna är att totalt ignorera dem, då får de ingen kraft och dör så småningom ut (aka, utvecklas mentalt och hittar sin egen idintitet)</p><p></p><p>...</p><p></p><p>så, klart att ni kan klaga, sucka och skaka på era huvuden men så fort "de andra" ser detta så har ni förlorat. </p><p></p><p>Jag åker för att ha kul, för att min själ och ande mår så underbart bra av det. snö gör mig lycklig och jag önskar bara att våran livsstil kommer att bestå för alltid.</p><p></p><p></p><p>Gott Nytt År på er alla... </p><p></p><p></p><p></p><p>[kör hårt, skydda er och till sist... ignorera idiotismen (hur svårt det än kan vara)]</p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn (33 år)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 139764, member: 44213"] moral? etik? eller bara sunt förnuft?? alla är ju som sagt olika skapta i den där knölen som sitter mellan axlarna och vissa föräldrar kanske man kan påstå, har misslyckats med att pränta in de mest grundläggande sakerna i sina barns små hjärnor. jag skall inte peka finger åt någon speciell sort eller art men.... det finns många som inte förstår vad livet går ut på alls. tuffa killar och tjejer i backen, små människor som inte hittat sin egen indentitet ännu och "måste" följa ett vedertaget mode eller anamma en "tuff" jargong.. vad skall vi göra åt dem ? jag håller mig i mitt spår och säger så här. I G N O R A N S tar kål på idiotism... det kommer alltid att finnas dessa "tuffa" individer och de lever och frodas av en orsak: --> OSS andra som göder dem med vårt förakt och våra nedlåtande kommentarer. det enda som har någon verkan på de "tuffa" små människorna är att totalt ignorera dem, då får de ingen kraft och dör så småningom ut (aka, utvecklas mentalt och hittar sin egen idintitet) ... så, klart att ni kan klaga, sucka och skaka på era huvuden men så fort "de andra" ser detta så har ni förlorat. Jag åker för att ha kul, för att min själ och ande mår så underbart bra av det. snö gör mig lycklig och jag önskar bara att våran livsstil kommer att bestå för alltid. Gott Nytt År på er alla... [kör hårt, skydda er och till sist... ignorera idiotismen (hur svårt det än kan vara)] /Pinn (33 år) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lite Moral i jibbervärlden
Tillbaka
Topp