Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lite Moral i jibbervärlden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hyllengren" data-source="post: 139770" data-attributes="member: 42083"><p>pebben här är ute efter att klä sig mordernt, "som andra coola tjejer och killar" vem fan uttrycker sig om man klär sig som alla andra, som du iofs nämner med din overallgrejj. ja menar, klart man vill ha snygga och funktionella kläder, men om alla har snygga häftiga eller coola kläder så påvekar det ju knappast skidåkarnas attityd och överlägsenhet som eric wibaeus så vackert uttrycker det. Nej det är attityden som behöver ändas. Man behöver inte köra med "jag är bäst!" det funkar att bara åka för att det är jäkligt roligt, det gör jag. utan att tracka ner på andra åkare. Detta förstår jag inte hur man kan göra med kläder, eller?</p><p></p><p>vad säger du pinn? (OBS!! detta är inte ett simpelt försök till diskussion utan ett regälrätt påhopp!)</p><p></p><p>eder hyllengren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hyllengren, post: 139770, member: 42083"] pebben här är ute efter att klä sig mordernt, "som andra coola tjejer och killar" vem fan uttrycker sig om man klär sig som alla andra, som du iofs nämner med din overallgrejj. ja menar, klart man vill ha snygga och funktionella kläder, men om alla har snygga häftiga eller coola kläder så påvekar det ju knappast skidåkarnas attityd och överlägsenhet som eric wibaeus så vackert uttrycker det. Nej det är attityden som behöver ändas. Man behöver inte köra med "jag är bäst!" det funkar att bara åka för att det är jäkligt roligt, det gör jag. utan att tracka ner på andra åkare. Detta förstår jag inte hur man kan göra med kläder, eller? vad säger du pinn? (OBS!! detta är inte ett simpelt försök till diskussion utan ett regälrätt påhopp!) eder hyllengren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lite Moral i jibbervärlden
Tillbaka
Topp