Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lite Moral i jibbervärlden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hyllengren" data-source="post: 139774" data-attributes="member: 42083"><p>Men vem bryr sig om andra har snyggare kläder, jag har aldrig vart varken åt det ena hållet eller det andra. Jag har alltid haft funktionella kläder till ett rimligt pris(inte ett par brallor för 2700 eller nåt). Jag ar aldrig insett varför någon borde snegla ont på någon med sämre eller finare kläder. Titta vad fint ja nu får in attityden i det hela. Om sedan folk med finnare kläder trackar ner som fan på de med sämre kläder är det en helt annan sak, det har med attiyde att göra! vem är bättre för att de har finare kläder!</p><p></p><p>Visst jag anser också att man kan uttrycka ssig med kläder å sånt skit men det skulle ingen lida av om inte attityden vore så konstig som den är. Därför är klädproblemet bara en del av det hela som skulle försvinna om attityden förbätrades</p><p></p><p>om alla kunde respektera varandra så kvittade det vilka kläder man använder</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hyllengren, post: 139774, member: 42083"] Men vem bryr sig om andra har snyggare kläder, jag har aldrig vart varken åt det ena hållet eller det andra. Jag har alltid haft funktionella kläder till ett rimligt pris(inte ett par brallor för 2700 eller nåt). Jag ar aldrig insett varför någon borde snegla ont på någon med sämre eller finare kläder. Titta vad fint ja nu får in attityden i det hela. Om sedan folk med finnare kläder trackar ner som fan på de med sämre kläder är det en helt annan sak, det har med attiyde att göra! vem är bättre för att de har finare kläder! Visst jag anser också att man kan uttrycka ssig med kläder å sånt skit men det skulle ingen lida av om inte attityden vore så konstig som den är. Därför är klädproblemet bara en del av det hela som skulle försvinna om attityden förbätrades om alla kunde respektera varandra så kvittade det vilka kläder man använder [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lite Moral i jibbervärlden
Tillbaka
Topp