Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lite Moral i jibbervärlden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 139776" data-attributes="member: 13256"><p>Visst hänger det på individen och inte i brallorna men det används som vapen i statuskriget eller hur?</p><p></p><p>Bara för att klargöra ett och annat, jag använder mer än gärna nya snygga skidprylar. Dels för att de är bra men även för att det är trevligt att se hel och ren ut vilket kan innebära att även jag såklart utstrålar en attityd av något slag, förhoppningsvis duktigbrantåkaresomgillafernetochkanalltsomfinnsattkunnaombrantåkning eller…?</p><p>Jo tillbaks till ämnet ang kläder och prylar. Dessa saker används som slagträn i den eviga kampen om status och respekt. Att jag använder modena skidprylar står jag för men det finns en skillnad också hos oss prylfantomer. Jag har inget intresse sprida information om hur dyra prylar jag har köpt men det gör tydligen många andra, i vilken egenskap då kan man fråga sig, kanske för att sätta sig över de andra krakarna som inte har råd månne? Återigen så finns det fler sidor av myntet och för Er som inte tror att man pysslar med sånt prisskryt så har jag ett bra exempel på just detta, bara till å hugga in på läsningen <a href="http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=25212" target="_blank">http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=25212</a></p><p></p><p>/Eder Leder</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 139776, member: 13256"] Visst hänger det på individen och inte i brallorna men det används som vapen i statuskriget eller hur? Bara för att klargöra ett och annat, jag använder mer än gärna nya snygga skidprylar. Dels för att de är bra men även för att det är trevligt att se hel och ren ut vilket kan innebära att även jag såklart utstrålar en attityd av något slag, förhoppningsvis duktigbrantåkaresomgillafernetochkanalltsomfinnsattkunnaombrantåkning eller…? Jo tillbaks till ämnet ang kläder och prylar. Dessa saker används som slagträn i den eviga kampen om status och respekt. Att jag använder modena skidprylar står jag för men det finns en skillnad också hos oss prylfantomer. Jag har inget intresse sprida information om hur dyra prylar jag har köpt men det gör tydligen många andra, i vilken egenskap då kan man fråga sig, kanske för att sätta sig över de andra krakarna som inte har råd månne? Återigen så finns det fler sidor av myntet och för Er som inte tror att man pysslar med sånt prisskryt så har jag ett bra exempel på just detta, bara till å hugga in på läsningen [URL]http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=25212[/URL] /Eder Leder [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lite Moral i jibbervärlden
Tillbaka
Topp