Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Liten, gammal, utvecklingsbar och rådvill
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1209612" data-attributes="member: 138899"><p>Köp ett par Blizzard Bonafide</p><p>Då får du ett par stabila rackare som fixar det mesta du kommer ställas in för i form av pist i förfall. Stabila och styva så det räcker till och jag har inte hittat någon övre fartgräns på mina. Stabilare och ”biffigare” än både Völkl Kendo och Blizzard Brahma.</p><p>Självklart så tappar man lite av det där obönhörliga bettet och känslan i en GSR skida. Jag jämför då med Nordica Dobermann GSR EVO EDT, som jag också har för dom dagar då det är lite folk och stenhårt i posten och Völkl Racetiger GSR PRO.</p><p>Men vill du ha något sådant som verkligen har ett grymt bett så självklart är det två superbra kandidater. Eller ett snäpp upp till Rossignol Hero Master. Men som sagt, dom trivs inte så bra i en stökig pist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1209612, member: 138899"] Köp ett par Blizzard Bonafide Då får du ett par stabila rackare som fixar det mesta du kommer ställas in för i form av pist i förfall. Stabila och styva så det räcker till och jag har inte hittat någon övre fartgräns på mina. Stabilare och ”biffigare” än både Völkl Kendo och Blizzard Brahma. Självklart så tappar man lite av det där obönhörliga bettet och känslan i en GSR skida. Jag jämför då med Nordica Dobermann GSR EVO EDT, som jag också har för dom dagar då det är lite folk och stenhårt i posten och Völkl Racetiger GSR PRO. Men vill du ha något sådant som verkligen har ett grymt bett så självklart är det två superbra kandidater. Eller ett snäpp upp till Rossignol Hero Master. Men som sagt, dom trivs inte så bra i en stökig pist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Liten, gammal, utvecklingsbar och rådvill
Tillbaka
Topp