Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Liten, gammal, utvecklingsbar och rådvill
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1209687" data-attributes="member: 46857"><p>Det här håller jag inte riktigt med om då det handlar om nöjes åkning. Teknik är mycket mera avgörande. Behöver verkligen inte knäböja +?kg för att kunna njuta av en pistracer tex. Du väljer ju själv hurdana krafter du vill skapa och hur länge du vill åka på ett vist sätt.</p><p></p><p>Antog att Niklas inte var så avancerad åkare pga att han började inlägget med att Racetigern SL bråkade och fyllde munnen med snö nägra gånger i början, vilket inte händer åt en avancerad åkare.</p><p></p><p>Sen säger Niklas " Är backen i bra skick så är det maxtryck, kort sväng och med fullt fokus på hög fart i svart pist som gäller. Älskar det."</p><p></p><p>Tycker det är få avancerad åkare som kan åka på det sättet i svart backe om maxtryck syftar på någon forma av skärande kort sväng.</p><p></p><p>Vore roligt att se en video på åkningen. Nu har jag svårt att föreställa mig. Många bra tips på skidor här i tråden dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1209687, member: 46857"] Det här håller jag inte riktigt med om då det handlar om nöjes åkning. Teknik är mycket mera avgörande. Behöver verkligen inte knäböja +?kg för att kunna njuta av en pistracer tex. Du väljer ju själv hurdana krafter du vill skapa och hur länge du vill åka på ett vist sätt. Antog att Niklas inte var så avancerad åkare pga att han började inlägget med att Racetigern SL bråkade och fyllde munnen med snö nägra gånger i början, vilket inte händer åt en avancerad åkare. Sen säger Niklas " Är backen i bra skick så är det maxtryck, kort sväng och med fullt fokus på hög fart i svart pist som gäller. Älskar det." Tycker det är få avancerad åkare som kan åka på det sättet i svart backe om maxtryck syftar på någon forma av skärande kort sväng. Vore roligt att se en video på åkningen. Nu har jag svårt att föreställa mig. Många bra tips på skidor här i tråden dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Liten, gammal, utvecklingsbar och rådvill
Tillbaka
Topp