Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Liten, gammal, utvecklingsbar och rådvill
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NiklasOak" data-source="post: 1210033" data-attributes="member: 174751"><p>Här har vi den ultimata listan för en trikåbärande hobbyskidåkare. Tack! </p><p>Jag önskar jag kunde testa dom alla men det kommer ju inte gå. </p><p>Det kommer bli en del läsande och förhoppningsvis en provande av några.</p><p></p><p></p><p>Fischer Ranger 94 RF</p><p>Fischer Race one 86 </p><p>Völkl kendo 88 </p><p>Blizzard Brahma 88</p><p>Deacon 74 PRO alt 76 </p><p>Line supernatural 86 alt 92</p><p>Nordica Enforcer 93 alt 80 el 79</p><p>Decon 84 </p><p>Extrem frontier 85</p><p>Hendryx 917 </p><p>Rossignol Experience 100 </p><p>Völkl Deacon 80/84 </p><p>Blizzard Bonafide </p><p>Nordica Enforcer 100</p><p>Stöckli Laser AX </p><p>Nordica Doberman GSR EVO EDT</p><p>Völkl GSR PRO </p><p>Rossignol Hero Master </p><p>Stöckli laser serien</p><p>Stöckli laser SX </p><p>Kästle MX 84 </p><p>Fischer Race One 86 GT </p><p>Nordica Enforcer 93 </p><p>Hendryx Boiler</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NiklasOak, post: 1210033, member: 174751"] Här har vi den ultimata listan för en trikåbärande hobbyskidåkare. Tack! Jag önskar jag kunde testa dom alla men det kommer ju inte gå. Det kommer bli en del läsande och förhoppningsvis en provande av några. Fischer Ranger 94 RF Fischer Race one 86 Völkl kendo 88 Blizzard Brahma 88 Deacon 74 PRO alt 76 Line supernatural 86 alt 92 Nordica Enforcer 93 alt 80 el 79 Decon 84 Extrem frontier 85 Hendryx 917 Rossignol Experience 100 Völkl Deacon 80/84 Blizzard Bonafide Nordica Enforcer 100 Stöckli Laser AX Nordica Doberman GSR EVO EDT Völkl GSR PRO Rossignol Hero Master Stöckli laser serien Stöckli laser SX Kästle MX 84 Fischer Race One 86 GT Nordica Enforcer 93 Hendryx Boiler [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Liten, gammal, utvecklingsbar och rådvill
Tillbaka
Topp