Liten skidfilm Henrik Harlaut

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
ja tråkit sämst musik de va, men ja tycker nog att om man är på hans nivå så borde man man kunna spotta ut nå bättre,håller nog me big air dära.

hur fan orkar ni! folk som sitter och försvarar henke som om han vore ert barn! ge er, kommentera filmen och fan inget annat!!! en duktig skidåkare, än sen, han är väl ingen gud för det!!?!?!?!?!?

fan sluta gnälla på alla....ni kör över alla på en jävla da!!fan nis ska ju stöta henke nu när alex wee e på gång va fan!!

Jwalerius sa:
BigAir sa:
Jobbig musik, jobbig redigering. Åkningen var inte heller specielt bra.
Sen får du nog köpa lite växpiller, för du ser ut som min 8:a åriga syster i alldeles för stor jacka. :/
asså du är fan ta med den fulaste personen jag har skådat.. snackar om bättre matrieal å skit du kan ju säkert inte änns komma fram till ett hopp!?! du ser du inte heller ut att vara long din dvärg du ser ut som världens längsta man i mycket mycket för små kläder.. akta så du inte kvävs!
aaaaaaah
nån som har vaknat på fel sida? :p

Man behöver inte vara bättre för att ge kritik

och on topic..

Bra åkare, fina och cleana trick du sätter Harlaut.
Ganskaaa bra redigering, timingen passar inte så jätte bra till musiken
och man får lite B känsla när man kollar.
Musiken ... tycker man det är bra så gör man... (edit: vilket jag tycker)

Senast ändrad:
Odlander sa:
Jwalerius sa:
BigAir sa:
Jobbig musik, jobbig redigering. Åkningen var inte heller specielt bra.
Sen får du nog köpa lite växpiller, för du ser ut som min 8:a åriga syster i alldeles för stor jacka. :/
asså du är fan ta med den fulaste personen jag har skådat.. snackar om bättre matrieal å skit du kan ju säkert inte änns komma fram till ett hopp!?! du ser du inte heller ut att vara long din dvärg du ser ut som världens längsta man i mycket mycket för små kläder.. akta så du inte kvävs!
aaaaaaah
nån som har vaknat på fel sida? :p

Man behöver inte vara bättre för att ge kritik

och on topic..

Bra åkare, fina och cleana trick du sätter Harlaut.
Ganskaaa bra redigering, timingen passar inte så jätte bra till musiken
och man får lite B känsla när man kollar.
Musiken ... tycker man det är bra så gör man...
Tyvärr har långt ifrån alla här inne fattat det än.. Kan ju alltid hoppas de kommer med åldern ;)

filmen var riktigt grymm!
redigeringen hittade jag inget fel på och låten passade bra in den med..
det blir ju mer flyt i en sån här film när den inte är överredigerad

+ att henke har skönast stil på skisen

tjing

Senast ändrad:
BigAir sa:
Sen kan man ju kolla åldern på er som tycker den var bra, dom flesta av er verkar vara under 15 år och oftast kring 13 klart man tycker H Harlort är cool då....

Ärligt talat tycker jag filmen sög, den kunde ha gjorts kortare med det bättre materialet, och musiken fick jag huvudvärk av :/
Ärligt talat så börjar jag bli riktigt irriterad på dig nu BigAir. Du sitter varje jävla dag och kommenterar varje sak som kommer upp i trådarna. Är det någon som lägger upp en film eller dyligt så går de högst 1 dag innan du rent ut sagt dissar något om varje person eller filmen. Ska du titta på filmerna, ledsen om jag svär, så håll i alla fall käften och sköt dig själv istället för att rada upp en lista med fel. Kan du inte lägga upp en egen film någon gång då? Så vi alla andra får klaga på dig.

OT: Soft film. Skulle gärna vilja se mer från Åre! ;)

Senast ändrad:
RonnyWallberg sa:
BigAir sa:
Sen kan man ju kolla åldern på er som tycker den var bra, dom flesta av er verkar vara under 15 år och oftast kring 13 klart man tycker H Harlort är cool då....

Ärligt talat tycker jag filmen sög, den kunde ha gjorts kortare med det bättre materialet, och musiken fick jag huvudvärk av :/
Ärligt talat så börjar jag bli riktigt irriterad på dig nu BigAir. Du sitter varje jävla dag och kommenterar varje sak som kommer upp i trådarna. Är det någon som lägger upp en film eller dyligt så går de högst 1 dag innan du rent ut sagt dissar något om varje person eller filmen. Ska du titta på filmerna, ledsen om jag svär, så håll i alla fall käften och sköt dig själv istället för att rada upp en lista med fel. Kan du inte lägga upp en egen film någon gång då? Så vi alla andra får klaga på dig.

OT: Soft film. Skulle gärna vilja se mer från Åre! ;)
Men snälla, "lägg upp en film själv?". Ska proffisionella filmregisörer komma och säga det till dig när du klagar på deras filmer eller? Eller artisten Agnes kanske ska be dig spela in en egen låt när du säger att "hon suger"?
Nej, för som så många säger så behöver man inte vara bättre själv för att ge negativ kritik.
Om han tycker att allt suger får han väl tycka det? Fritt land ellerhur, inte sovjet-cencur-sverige eller?

Ärligt talat orkar jag inte kolla på filmen o skriva min uppfattning om den, känns lite gammalt nu ändå. Men fortfarande, sluta klaga på de som klagar bara för att de har en annan åsikt än er.

blizzy; Jag tycker inte alls att något av det BigAir skrev kan tas som kritik. Det ser snarare ut som han försöker få HH att se ut som åtlöje. Och nej han behöver inte lägga upp en egen film, men se det som ironi.

Jag såg att tråden var rätt gammal. Så lägg de här åt sidan nu.

Senast ändrad:
Tycker att alla som klagar på allt är idioter.. jävla idiotss.
Han får väl köra till vilken musik han vill passar ju inte precis in med nå dansbands skit

Tillbaka
Topp