Livet är lättare i Alperna....

Hampa_B

Ny medlem
Avundsjuk!
Det är nästan deprimerande att läsa om hur alla planerar sin vita vinter, när man själv sitter och försöker förstå sinuskurvor på svarta tavlan. Dom kurvorna ska ju smekas ut i knädjup pudersnö, verkar som om jag är en av få här på högskolan som förstår det. Det hjälper mig dock inte på tentorna, tyvärr.
Men nästa år blir ett så kallat sabbatsår och ny säsong med snö och glada människor.

Vill passa på att önska alla ni skibums som ska ner och pumpa puder en härligt vild vinter.

Kommer att sakna er!

Hej..
Ja tack så mycket...Jag ska göra mitt bästa för att få en så skoj vinter som möjligt..=)
Slit inte ihjäl dig med alla tentorna..må så gott..

Tjena Hampe
Sticker snart till båten (tisdag) blir borta i två veckor sen är det slut på tortyren. Vet inte om jag sa det senast men jag har bokat biljett till Canada och Fernie. Boendet är väl klart till 99,9%. Plus att jag har ett backup boende lite lite dyrare men helt ok inom min budget ram så att säga. Hoppas det går bra på tentorna nu och Lotta tjatar om att du får komma hit så du kan äta upp dig nu när du är en fattig student.

MVH Kalle

skönt att veta att jag inte är den ända som sitter och försöker plugga matte medans tankarna flyger iväg till sköna puderåk. kommer ivarje fall iväg 2 v till st.anton i vinter.
Kämpa på med sinuskurvorna!

/jvlgt åksugen

Tillbaka
Topp