Victors
Aktiv medlem
livigno i vinter
Farsan ska till livigno i vinter så jag tänkte att jag kunde hänga med, men vet inte mycket om stället och jag har läst rescensionerna men jag vill få reda mer om parken.
Off-pisten är förbjuden har jag hört men man måste väl få åka en liten bit utanför backen eller hur är det?
/victor!
Off-pisten är förbjuden har jag hört men man måste väl få åka en liten bit utanför backen eller hur är det?
/victor!
Senast ändrad: