Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Gutt, nu är allt fixat! men grejen är den att jag har hört att Livigno är ett skattefritt område vilket hade vatt kanon! Så då undrar jag va f*n som är billigt? Ha de nice Pöss
absolut vodka kostar 40 kr. Elektronik och foto har varit snuskigt billigt men rykten säger att priserna börjat gå upp. Det lönar sig att titta på bakgatorna om man ska köpa el o fotoprylar, huvudgatan är dyrare. Skidor o brädor har varit billigt men priserna är ej fantastiska längre. Mtb är lika dyrt men vissa grejer är sjukt billiga. Det var bättre förr en gammal kliche so tyvärr stämmer.
Foto och El var inte speciellt billigt där sist jag var där. Men som sagt kolla bakgator osv. FAAN vilket fint ställe du e på väg till. Är avis som fan kan jag lova. Hoppas nu får det toppen.
Spriten är billig,men det är ett litet bekymmer när man ska ha med det hem för man åker genom Schweiz som inte är med i Eu och har mycket tuffare regler men det är bara att chansa.
När jag var där så kunde man åka på dagsutflykt till St Moritz och det var en riktig höjdare.
Livigno, riktigt skönt ställe!
Utelivet är väl inte o hurra för, men åkningen är väldigt bra, sköna backar och strålande sol nästan en hel vecka..
Billig mat, billig sprit & billiga märkeskläder.