Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men den enda åkningen som är ok är ju toppen och de röda backarna nedanför toppen till vänster om du fattar vad jag menar. Kommer inte ihåg riktigt vad de heter. Resten är blått och grönt och inte speciellt utmanande att åka.ekdahl sa:inget fel på åkningen i lofsdalen!!! men det är direkt inget uteliv där. är väl den där inavelskrogen mitt i centreum isf
rekomenderar "Nolte" pizzan, med vitlöks sås på.. mummaekdahl sa:men det är direkt inget uteliv där. är väl den där inavelskrogen mitt i centreum isf
Själv ska man fira jul i lofsdalen, gott att få åka lite bräda under jul!Catrinr sa:Hej..Lofsdalen är riktigt bra jobbade där förra säsongen och ska upp dit i år igen..ska bli väldans skoj =)
Ska bli ruggigt härligt att få damma av snowboarden och pumpa lite puder där förmodligen. Förra gången jag firade jul där hade det snöat hela natten och jag var först i det ospårade, nysnöade backarna. Det duger somsagt...hehe. Man hoppas att få uppleva något likanande i år! Jag kanske åker förbi dig i backen när du jobbar då...hehe. Jaa, vi kanske ses i lofsdalen, det är inte så stort somsagt!Catrinr sa:jaha va roligt at komma upp dit under jul.. pratade med dom i Lofsdalen idag och det .är massor med snö där nu så, lite avundssjuk blir jag eftersom att du ska få åka fritt o jag ska jobba..då kanske vi ses i jul!! hoppas du får en trevlig semester där =)