Lofsdalen 07/08

Lofsdalen 07/08
Nää..men kanske åka en helg där. Skulle jag inte ha gratis boende där skulle jag aldrig åka dit, alldeles fördålig åkning. Och säsonga där, vet du vad du ger dig in i. Dra till funäsdalen isstället om du absolut måste säsonga i härjedalen.

Lofsdalen 07/08
inget fel på åkningen i lofsdalen!!! men det är direkt inget uteliv där. är väl den där inavelskrogen mitt i centreum isf

Lofsdalen 07/08
ekdahl sa:
inget fel på åkningen i lofsdalen!!! men det är direkt inget uteliv där. är väl den där inavelskrogen mitt i centreum isf
Men den enda åkningen som är ok är ju toppen och de röda backarna nedanför toppen till vänster om du fattar vad jag menar. Kommer inte ihåg riktigt vad de heter. Resten är blått och grönt och inte speciellt utmanande att åka.

Lofsdalen 07/08
Jag har varit på intervju men inte fått nåt svar ännu!
Har du säsongat där innan eller du har redan fått svar, de sa att man hade bra chans men inget va säkert, om man hade fått komma på intervju.... dock hade vatt dö kul om man fått det..

Lofsdalen 07/08
Jag har inte jobbat i lofsdalen innan, men det är min kompis som är med och statar upp fjällhotellet igen, så jag fick jobbet där igenom

Lofsdalen 07/08
jaha va roligt at komma upp dit under jul.. pratade med dom i Lofsdalen idag och det .är massor med snö där nu så, lite avundssjuk blir jag eftersom att du ska få åka fritt o jag ska jobba ;) ..då kanske vi ses i jul!! hoppas du får en trevlig semester där =)

Lofsdalen 07/08
Catrinr sa:
jaha va roligt at komma upp dit under jul.. pratade med dom i Lofsdalen idag och det .är massor med snö där nu så, lite avundssjuk blir jag eftersom att du ska få åka fritt o jag ska jobba ;) ..då kanske vi ses i jul!! hoppas du får en trevlig semester där =)
Ska bli ruggigt härligt att få damma av snowboarden och pumpa lite puder där förmodligen. Förra gången jag firade jul där hade det snöat hela natten och jag var först i det ospårade, nysnöade backarna. Det duger somsagt...hehe. Man hoppas att få uppleva något likanande i år! Jag kanske åker förbi dig i backen när du jobbar då...hehe. Jaa, vi kanske ses i lofsdalen, det är inte så stort somsagt! :-) Tack vara dina lyckönskningar kommer jag garanterat få en kanon semester där, ha det underbart du med fastän du ska jobba och slita! :-)

Tillbaka
Topp