Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hälst en ganska kort tyyp 1 meter...!
ta helst en longboard som passar till den mesta åkningen.
en mjuk,soft longboard.
sj så kör man en slipstream, http://www.slipstreamlongboards.com/
madrid och slipstream är 2 av de ganska kända "budgetmärkena" men har åkt på en slipstreambräda som var helt ok... jag tycker att du skulle satsa pengarna på en fibretech bräda, kahalani, gravity, eller loaded. finns såklart flera märken men, detta var dem som jag föredrar
Tkr inte du ska köpa en slipstream iaf dom brukar inte hålla så bra kvalitet tkr ja.. om du har 2000 så kanske inte du kan få nån värsting bräda men sector 9 har väldigt många bra brädor för ca 2000kr vet att många h8ar sector 9 men deras brädor är faktiskt inte dåligt, är ju liksom värdens störst longboard märke o måste ju finnas nån anledning till det
ja det är för att de säljs över allt och folk inte är kunniga och då kan de pressa sina priser och bli större. brädorna är väl okej men truckarna gillar jag inte alls :P
joo de e sant men deras bräder duger ju lätt för nybörjare nja stadiums grejer går sönder direkt vad jag har hört iaf plus att det typ inte går o svänga med dom och det är ju det hela grejen med longboard är