Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjabba jag och två kompisar har funderat på att dra till Norge och köra lite longboard och jag undrar om det är någon här som vet några schyssta backar där borta?
Oslo är sjukt bra, går att åka överallt
kolla annars Asfaltsurfer.com , där finns det massor om longboarding i norge, kolla in deras Spot guide i forumet så kommer ni hitta mkt
Oslo är sjukt bra, går att åka överallt
kolla annars Asfaltsurfer.com , där finns det massor om longboarding i norge, kolla in deras Spot guide i forumet så kommer ni hitta mkt
kan også anbefale stavanger og lysefjorden, veien ned fra strynefjellet er sjuk! voss er også helt bananas.. hele vestlandet er egentlig mekka for longboarding.. har ingen trikk eller buss som oslo, men vestlandet banker oslo på naturopplevelser og ikke minst lange bratte veier med mange svinger!
okok kanske en snabbis förbi oslo för jag har tänkt att vi ska dra förbi backarna där extremsportsveko hålls eller där dom kör iallafall. Och stryn och det där, verkar riktigt grymt!
Men är det ingen som vet något extra grymt guldkorn i landet till väst?
Hare grymt nu!