G gooooose Ny medlem 2010-06-09 Longboard spots Oslo #1 Tja! Är det nån som vet några sköna longboardspots i Oslo området? Tänkte jag skulle lära mig slida lite så gärna inte galet brant bara Ha det grymt!
Tja! Är det nån som vet några sköna longboardspots i Oslo området? Tänkte jag skulle lära mig slida lite så gärna inte galet brant bara Ha det grymt!
RassK Medlem 2010-06-09 Longboard spots Oslo #2 St. Hanshaugen-parken är ett populärt spot för sliders Grefsenkollen eller Holmenkollen är populära ställen för downhill
St. Hanshaugen-parken är ett populärt spot för sliders Grefsenkollen eller Holmenkollen är populära ställen för downhill
darle Ny medlem 2010-06-09 Longboard spots Oslo #3 ta buss mot röa och hoppa av vid garnisonen! glid genom majorstuen ner till city! sjukt bra!
Mr-Dr Ny medlem 2010-06-10 Longboard spots Oslo #4 Åk upp till Sinsen (31an, 30an). Sen kan du glida ner i Grünerlukka.
marer Ny medlem 2010-06-10 Longboard spots Oslo #5 Mr-Dr sa: Åk upp till Sinsen (31an, 30an). Sen kan du glida ner i Grünerlukka. Klicka för att se resterande... Den är riktigt najs. Nyaslfalterad hela vägen ner nästan.
Mr-Dr sa: Åk upp till Sinsen (31an, 30an). Sen kan du glida ner i Grünerlukka. Klicka för att se resterande... Den är riktigt najs. Nyaslfalterad hela vägen ner nästan.
ekdahl Ny medlem 2010-06-10 Longboard spots Oslo #6 så jävla drygt att glida i centrum pga alla jävla dräneringsrännor