Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard + Tågräls = Noooot good!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 783826" data-attributes="member: 53337"><p>jag har råkat skjuta ut en vanlig skate på spåret precis när tuben rullade in mot stationen. Så jag tog till löpen och slängde mig ordagrant på mage efter brädan som jag precis fick tag i när tåget körde på den. (halva brädan var ute över kanten på väg ned och brädan smällde in i tågfronten). blev en sjuk rekyl men jag lyckadees hålla i brädan och kännde hur tåget smekte mina knän och fötter som låg och skrapade i tåget som bromsade in. Jag klarade mig helskinnad men det var sjukt nära att antingen brädan for iväg långt som fan eller blev överkörd, i värsta fall hade jag fått knän och ben trasiga av tåget också men det var lugnt som tur var.</p><p></p><p>full av adrenalin och skiträdd spangjag därifrån fort som fan och tog nästa tåg.. detta var 5 år sedan och efter det har jag slutat skata på tågstationer.. inte värt!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 783826, member: 53337"] jag har råkat skjuta ut en vanlig skate på spåret precis när tuben rullade in mot stationen. Så jag tog till löpen och slängde mig ordagrant på mage efter brädan som jag precis fick tag i när tåget körde på den. (halva brädan var ute över kanten på väg ned och brädan smällde in i tågfronten). blev en sjuk rekyl men jag lyckadees hålla i brädan och kännde hur tåget smekte mina knän och fötter som låg och skrapade i tåget som bromsade in. Jag klarade mig helskinnad men det var sjukt nära att antingen brädan for iväg långt som fan eller blev överkörd, i värsta fall hade jag fått knän och ben trasiga av tåget också men det var lugnt som tur var. full av adrenalin och skiträdd spangjag därifrån fort som fan och tog nästa tåg.. detta var 5 år sedan och efter det har jag slutat skata på tågstationer.. inte värt!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard + Tågräls = Noooot good!
Tillbaka
Topp