Nu va det ju inte så jag menade... vad skillnaderna mellan märken är....dif_89 sa:köp de dyraste.. det bukar funkaXD
det är nog ingen speciell skillnad.. bara olika märken, är väl ungefär som skidor.. alla märken har sina specialiteer.emilfreak sa:Nu va det ju inte så jag menade... vad skillnaderna mellan märken är....dif_89 sa:köp de dyraste.. det bukar funkaXD
Nej för jag tvivlar på att nån longboard egentligen duger i regn..nille sa:Sector9 duger i alla väder.
tks... ska kika det nu!blizzy sa:Nej för jag tvivlar på att nån longboard egentligen duger i regn..nille sa:Sector9 duger i alla väder.
Men Sector9 är ett bra märke.. men allt hänger ju på brädan, inte märket.
Köper du en lush för 3000 som är pintail lär den va skönare än en sector9 kicktail för 1300 om du ska köra downhill... Inte jämföra äpplen med päron så att säga..
Kolla longboard.se, de har egen butik o allt..
exakt. hur har du tänkt att åka? och alla här verkar ju tycka att sector nine e asbra osv, har ni ens provat nåt annat? bara för dom säljs överallt så är det inget som säger att det är bäst. du kan titta på rayne brädorna på http://www.uptownlongboards.se/index.phpArWin sa:vilken typ av bräda du ska ha beror ju helt på var du ska åka ngt stans...
Tyckte jag?thom8 sa:och alla här verkar ju tycka att sector nine e asbra osv, har ni ens provat nåt annat?
blizzy sa:men allt hänger ju på brädan, inte märket.
Köper du en lush för 3000 som är pintail lär den va skönare än en sector9 kicktail för 1300 om du ska köra downhill...
sorry blizzy, dom flesta verkar tycka det då. you're the man, peaceblizzy sa:Tyckte jag?thom8 sa:och alla här verkar ju tycka att sector nine e asbra osv, har ni ens provat nåt annat?
blizzy sa:men allt hänger ju på brädan, inte märket.
Köper du en lush för 3000 som är pintail lär den va skönare än en sector9 kicktail för 1300 om du ska köra downhill...
oui, men även det beror på... jag gillar runt 100 cmVeni_Vidi_Vici sa:hur lång bör en longboard vara? är 109 cm ok?
gillar dem starkt... kanske bara för att ja typ bara åkt sector nine när tillfällen givits.. go brädaJonathanO sa:sector nine gör enligt mig riiktigt osköna brädor
Ey... hur är dom truckarna? hur är skillnaden?goofball sa:KÖP EN SECTOR NINE FIJI!!! perfekt glidar bräda. sidewinder truckar dessutom!
svin cool!
Gordon and smith e ju så jävla balla - Lords of dogtown in my heart:D