Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lang_m" data-source="post: 42526" data-attributes="member: 12403"><p>hepp</p><p>nu när sommaren e här så tänkte ja som så att ja skulle bygga mej en.. sagt å gjort så gick ja till claes ohlson å införskaffade en sticksåg rita en tuff form på papper å rita upp den på min extrem enlight 157 å satte sågen i den.... klar som den e nu så inser ja att den inte blev så snygg... eftersom de e min första så vet ja inte hur den ska se ut. spelar de formen på vilka åkegenskaper den får eller e de bara vad man tycker själv. e de nån som har nån fin ritning eller så till nästa projekt så den blir lite grannare. ska nog vara lite noggrannare när ja sågar åxå... </p><p></p><p>hade i värmen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lang_m, post: 42526, member: 12403"] hepp nu när sommaren e här så tänkte ja som så att ja skulle bygga mej en.. sagt å gjort så gick ja till claes ohlson å införskaffade en sticksåg rita en tuff form på papper å rita upp den på min extrem enlight 157 å satte sågen i den.... klar som den e nu så inser ja att den inte blev så snygg... eftersom de e min första så vet ja inte hur den ska se ut. spelar de formen på vilka åkegenskaper den får eller e de bara vad man tycker själv. e de nån som har nån fin ritning eller så till nästa projekt så den blir lite grannare. ska nog vara lite noggrannare när ja sågar åxå... hade i värmen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Longboard
Tillbaka
Topp