Look p12 jibb

• Trådstartare Trådstartare Litsesio
  • Start datum Start datum
L

Litsesio

Guest
Look p12 jibb
Har nån av provat,kört eller har p12 jibb? Har funderat på att köpa ett par men behöver lite tips.Jag har Årets fujative men passar det på den skidan?

Peace....

Look p12 jibb
Dom är grymma jag har iof p14 på mina fujjis men brosan har ett par p12jibb på sina larose promodel, (ingen skillnad förutom "din"). nackdel är om du crashar och får bakdeln som står upp i låret det gör ruggit ont...
Lycka till

Look p12 jibb
Ni som har p12 jibb har ni bindnigen monterad på skena eller inte? Och hur mycket kostar dom för jag ska nämligen köpa ett par begagnade(oanvända)

Peace..

Look p12 jibb
hej killabe (säljarn här). jag ringde alpingaraget samma dag som vi snackade och dom ska ha 1900:- för bindningen, sen kostar ju frakten också.

Look p12 jibb
Hah, okej då ska jag bara skaffa fram pengar

Vi tar det på Postförskott så.så vi inte kan lura pengar/bindningen av varandra.

Look p12 jibb
^^ killabe, isåfall får du pröjsa 50 spänn extra. personligen så skiter jag i det, för om du inte skickar pengarna till mitt konto efter du har fått grejorna kommer jag till falun och backdoor-fistar både dig och din mamma. fast det har jag ju redan gjort med din mamma iofs... med vänliga hälsningar

Tillbaka
Topp