LRG hoodie tråden

LRG hoodie tråden
OOi sa:
klarar inte mer.. min favoritdel är när han ber mig chilla.
börjar längst ner

"Av: L-lindh Idag 20:42 Svara
Har bestämmt mig nu.Köper din Gröna Lrg i 5xl när jag kommer till Göteborg/Torslanda på Sportlovet.Vad ligger högsta budet på nu då? :)Jag kan kanske ge 1000 K r.Men då måste du lova mig att du håller den till mig så e du skysst. :) :D

Av: L-lindh Igår 17:25 Svara
Vet inte vad ligger högsta budet på då?Jag kan ge 900 Kr ungefär då. :) :D

Av: L-lindh Igår 17:22 Svara
Okey skit i då ...

Av: L-lindh Igår 17:18 Svara
Jag lovar att jag köper den.Tchilla pöjk.Vad ligger högsta budet på nu? :

Av: L-lindh 2009-10-28 15:16 Svara
Håll kvar den grön aåt mig så e du snell :P

Av: L-lindh 2009-10-27 15:55 Svara
Okey.Men jag tycker fortfarande att det hade underlättat och hade varit bättre om jag kunde hämta på Torsland Torg. :)

Av: L-lindh 2009-10-27 15:51 Svara
Kan fråga farsan o morsa.Men jag ska ner nästa vecka och hämta ut minna nya salomon suspect 09/10 skidor och min nya salomon magic suit jacka.Och det blir ju ganska mycket caSh 9 K ungefär 10 K.Så om du väntar i två,tre veckor efter det så kanske jag kan göra det.

Ps:Det e ju mycket enklare att jag mötter upp dig vid Torslanda Torg på lovet än att hålla på och skicka och gå till posten och krångla med sånt.Tycker jag iallafall. :)

Av: L-lindh 2009-10-27 15:42 Svara
Okey bra kolla vad du kan göra. :)

Av: L-lindh 2009-10-27 15:38 Svara
Nej snälla håll den.Du kan få 1000 K r om du håller den tills jag kmr ner nästa lov :):)

Av: L-lindh 2009-10-27 15:32 Svara
Nej.,jag vet inte.Nästa lov.Jag vet inte om det e jullovet då det e väl nått lov imellan.Nej jag pallar inte skicka.Håll den please.Hade varit skiit skysst om du hade hållit den tills dess asså. :D

Av: L-lindh 2009-10-27 15:23 Svara
Nej pallar inte.Kommer ner på nästa lov håll den åt mig.Jag ska bara ha den igen annan ska köpa den.Jag bjuder högst.Hela tiden. :D

Av: L-lindh 2009-10-27 15:19 Svara
900 Kr.

Av: L-lindh 2009-10-27 15:16 Svara
Jag ger 800-1000 K r för en Grön Lrg i 5xl kmr ner till Göteborg/Torsland nästa lov då köper jag en.Håll bara kvar en åt mig bjuder högre än dom anndra som har bjudit 700+frakt och sånt.Jag ger 800-1000 K r bara du håller en kvar till mig till jag kmr ner nästa lov. :) :D

Av: L-lindh 2009-10-19 20:07 Svara
Jag kanske köper den Gröna i 5XL då när jag kommer ner till Göteborg.!Men hur lång e den i Cm?

Av: L-lindh 2009-10-19 20:05 Svara
Du har ingen annan då i 4XL än den bruna typ i Grön?

Av: L-lindh 2009-10-17 15:03 Svara
Allvar du har väl ingen Blå Lrg Grass Roots 4XL som du använder själv?

Av: L-lindh 2009-10-17 15:01 Svara
Du har väl ingen? :O

Av: L-lindh 2009-10-17 13:57 Svara
okey aha,sry.Men känner du nån/polare som har en?Typ i Göteborg/Torslanda eller i hela sverige? :D :)

Av: L-lindh 2009-10-17 13:51 Svara
Hade du en Blå Lrg Grass i 4XL då?Som du sålde bort?Till vem?Asså vad heter personen på fr (freeride)? :)

Av: L-lindh 2009-10-17 13:50 Svara
Snälla kom igen :D :(

Av: L-lindh 2009-10-17 13:42 Svara
Varför? :(

Av: L-lindh 2009-10-16 22:09 Svara
Alla eller de e skit många pöjks som vill köpa just BLÅ Lrg Grass Roots i 4xl så kan inte du beställa in ett par o sälja allaa vill ju köpa just BLÅ du känar ju caSh på det :D :) Snällla maan

Av: L-lindh 2009-10-16 22:06 Svara
Men du jag kom på en sak kan inte du beställa hem en/till Blå Lrg Grass Roots Från XXL-4XL spelar ingen roll helst XXL ta bara vad dom har kvar från XXL-4XL?Så kan jag mötta dig på Torslandatorg (Tuslandatorg) när jag kommer ner till Göteborg tror att jag ska ner där på nått lov.Inte nu på Höstlovet men nästa lov tror jag.Det e inte så långt kvar till nästa lov heller det går snabbt. ;) pz //Linus PL

Snälla du e bäst om du gör det.Hade blivit skit glad då asså :D :):)

Av: L-lindh 2009-10-16 21:33 Svara
Men du jag kom på en sak kan inte du beställa hem en/till Blå Lrg Grass Roots Från XXL-4XL spelar ingen roll helst XXL ta bara vad dom har kvar från XXL-4XL?Så kan jag mötta dig på Torslandatorg (Tuslandatorg) när jag kommer ner till Göteborg tror att jag ska ner där på nått lov.Inte nu på Höstlovet men nästa lov tror jag.Det e inte så långt kvar till nästa lov heller det går snabbt. ;) pz //Linus PL

Av: L-lindh 2009-10-16 21:14 Svara
Men då blir det ju perfekt min mormor o morfar bor också i Torslanda.Men jag vet inte riktigt änu när jag ska ditt fast jag vill ändå bara ha den Blåa Lrg Grassen i 4XL som Henke har :(

Av: L-lindh 2009-10-16 20:15 Svara
Har du en Blå Lrg Grass Roots i XXL ända upp till 4XL?Har du en Blå Lrg Grass i 4XL kvar?Kan hämta upp den då jag ska till Göteborg om du bor där?Vart i Göteborg bor du?"
och att han tror att jag ska hålla den åt han fram till sportlovet

LRG hoodie tråden
LRG hoodie tråden
"Men jag ska ner nästa vecka och hämta ut minna nya salomon suspect 09/10 skidor och min nya salomon magic suit jacka.Och det blir ju ganska mycket caSh 9 K ungefär 10 K"

Hahahaha, skryta om pris?
De roliga är att till mig berättade han att hans farsa fick 50% från den affären, altså 5k...... p12, finns de nått värre? knappt fjortisar tar ju dom.

Senast ändrad:
LRG hoodie tråden
Senast ändrad:
LRG hoodie tråden
LRG hoodie tråden
TheFibretech sa:
martindahmartin sa:
TheFibretech sa:
inte skidor, han har ju köpt salomon suspect 09/10!! och magic suit jackan. typ 10k du vet!
han ville först köpa harlauts skidor tror jag:p 10k, ojj, killen är ju tät!
eller mest troligt hans farsa...
Ville han köpa Harlauts pro model eller hans skidor!??
hans skidor, han skrev:
Av: L-lindh 2009-08-10 11:11
Säljer du dinna Ninthward Henrik Harlaut Pro Skidor?e fett taggad på att köpa dom av dig (Hade varit skit stor om jag hade fått gjort det asså).Har precis fyllt år o jag vill jätte gärna ha dom,du e min jibb idol (gangsta)Om du läser detta så kan du väll vara snäll o svara mig?:D Jag behöver verkligen dom!Vad ska du ha för dom?Köper dom om de e okey för dig? /Linus

Senast ändrad:
LRG hoodie tråden
martindahmartin sa:
TheFibretech sa:
martindahmartin sa:
hans skidor, han skrev:
Säljer du dinna Ninthward Henrik Harlaut Pro Skidor?e fett taggad på att köpa dom av dig (Hade varit skit stor om jag hade fått gjort det asså).Har precis fyllt år o jag vill jätte gärna ha dom,du e min jibb idol (gangsta)Om du läser detta så kan du väll vara snäll o svara mig?:D Jag behöver verkligen dom!Vad ska du ha för dom?Köper dom om de e okey för dig? /Linus
hahahahahah whaaaaaat?!
Undra vad som kommer efter de här..:S

LRG hoodie tråden
TheFibretech sa:
martindahmartin sa:
TheFibretech sa:
hans skidor, han skrev:
hahahahahah whaaaaaat?!
gissar på att han kommer försöka köpa hela freeride av johan;)

LRG hoodie tråden
OOi sa:
klarar inte mer.. min favoritdel är när han ber mig chilla.
börjar längst ner

"Av: L-lindh Idag 20:42 Svara
Har bestämmt mig nu.Köper din Gröna Lrg i 5xl när jag kommer till Göteborg/Torslanda på Sportlovet.Vad ligger högsta budet på nu då? :)Jag kan kanske ge 1000 K r.Men då måste du lova mig att du håller den till mig så e du skysst. :) :D

Av: L-lindh Igår 17:25 Svara
Vet inte vad ligger högsta budet på då?Jag kan ge 900 Kr ungefär då. :) :D

Av: L-lindh Igår 17:22 Svara
Okey skit i då ...

Av: L-lindh Igår 17:18 Svara
Jag lovar att jag köper den.Tchilla pöjk.Vad ligger högsta budet på nu? :

Av: L-lindh 2009-10-28 15:16 Svara
Håll kvar den grön aåt mig så e du snell :P

Av: L-lindh 2009-10-27 15:55 Svara
Okey.Men jag tycker fortfarande att det hade underlättat och hade varit bättre om jag kunde hämta på Torsland Torg. :)

Av: L-lindh 2009-10-27 15:51 Svara
Kan fråga farsan o morsa.Men jag ska ner nästa vecka och hämta ut minna nya salomon suspect 09/10 skidor och min nya salomon magic suit jacka.Och det blir ju ganska mycket caSh 9 K ungefär 10 K.Så om du väntar i två,tre veckor efter det så kanske jag kan göra det.

Ps:Det e ju mycket enklare att jag mötter upp dig vid Torslanda Torg på lovet än att hålla på och skicka och gå till posten och krångla med sånt.Tycker jag iallafall. :)

Av: L-lindh 2009-10-27 15:42 Svara
Okey bra kolla vad du kan göra. :)

Av: L-lindh 2009-10-27 15:38 Svara
Nej snälla håll den.Du kan få 1000 K r om du håller den tills jag kmr ner nästa lov :):)

Av: L-lindh 2009-10-27 15:32 Svara
Nej.,jag vet inte.Nästa lov.Jag vet inte om det e jullovet då det e väl nått lov imellan.Nej jag pallar inte skicka.Håll den please.Hade varit skiit skysst om du hade hållit den tills dess asså. :D

Av: L-lindh 2009-10-27 15:23 Svara
Nej pallar inte.Kommer ner på nästa lov håll den åt mig.Jag ska bara ha den igen annan ska köpa den.Jag bjuder högst.Hela tiden. :D

Av: L-lindh 2009-10-27 15:19 Svara
900 Kr.

Av: L-lindh 2009-10-27 15:16 Svara
Jag ger 800-1000 K r för en Grön Lrg i 5xl kmr ner till Göteborg/Torsland nästa lov då köper jag en.Håll bara kvar en åt mig bjuder högre än dom anndra som har bjudit 700+frakt och sånt.Jag ger 800-1000 K r bara du håller en kvar till mig till jag kmr ner nästa lov. :) :D

Av: L-lindh 2009-10-19 20:07 Svara
Jag kanske köper den Gröna i 5XL då när jag kommer ner till Göteborg.!Men hur lång e den i Cm?

Av: L-lindh 2009-10-19 20:05 Svara
Du har ingen annan då i 4XL än den bruna typ i Grön?

Av: L-lindh 2009-10-17 15:03 Svara
Allvar du har väl ingen Blå Lrg Grass Roots 4XL som du använder själv?

Av: L-lindh 2009-10-17 15:01 Svara
Du har väl ingen? :O

Av: L-lindh 2009-10-17 13:57 Svara
okey aha,sry.Men känner du nån/polare som har en?Typ i Göteborg/Torslanda eller i hela sverige? :D :)

Av: L-lindh 2009-10-17 13:51 Svara
Hade du en Blå Lrg Grass i 4XL då?Som du sålde bort?Till vem?Asså vad heter personen på fr (freeride)? :)

Av: L-lindh 2009-10-17 13:50 Svara
Snälla kom igen :D :(

Av: L-lindh 2009-10-17 13:42 Svara
Varför? :(

Av: L-lindh 2009-10-16 22:09 Svara
Alla eller de e skit många pöjks som vill köpa just BLÅ Lrg Grass Roots i 4xl så kan inte du beställa in ett par o sälja allaa vill ju köpa just BLÅ du känar ju caSh på det :D :) Snällla maan

Snälla du e bäst om du gör det.Hade blivit skit glad då asså :D :):)

Av: L-lindh 2009-10-16 21:33 Svara

Av: L-lindh 2009-10-16 21:14 Svara
Men då blir det ju perfekt min mormor o morfar bor också i Torslanda.Men jag vet inte riktigt änu när jag ska ditt fast jag vill ändå bara ha den Blåa Lrg Grassen i 4XL som Henke har :(

Av: L-lindh 2009-10-16 20:15 Svara
Har du en Blå Lrg Grass Roots i XXL ända upp till 4XL?Har du en Blå Lrg Grass i 4XL kvar?Kan hämta upp den då jag ska till Göteborg om du bor där?Vart i Göteborg bor du?"
Alltså den här killen är ju sjuk =O =P

LRG hoodie tråden
RichardL sa:
Twelvee sa:
bra tråd min kära medlemsvänn! :D
Pizzaaugust sa:
72o0 sa:
tror dom har endel på , www.hoodboys.de
lasssekongo sa:
hahaha frågade en polare till mig som värkligen inte har någon. hahaha vilken liten lirare
Snälla gå i skolan och lär er att stava innan ni klagar på någon annan!

Eder Guru Richard.
se upp för fr-polisen grabbar, han kan ge felstavningsböter...

förresten är L-lindh min idol.

LRG hoodie tråden
TheFibretech sa:
martindahmartin sa:
TheFibretech sa:
hans skidor, han skrev:
hahahahahah whaaaaaat?!
hahahaha, vafan menar han med (gangsta) ?

LRG hoodie tråden
JalleKalle sa:
TheFibretech sa:
martindahmartin sa:
hans skidor, han skrev:
hahahahahah whaaaaaat?!
hahahaha, vafan menar han med (gangsta) ?
Men han köpte en tröjja för 799kr(800)och de var en kille(jibber) som kunde sälja sin lrg tröja..

LRG hoodie tråden
jävlar vad jag hade älskat honom om allt var oseriöst och bara ett stort skämt!

om detta inte är fallet vilket det förmodligen inte är så vill jag nästan gråta lite..

LRG hoodie tråden
jag får typ hjärnblödning av denna tråd, seriöst L-lindh vet ju förfan inte vad han snackar om. detta är bara ett exempel, T-dog? han kallas ju b-dog äckel p12 usch usch.

Senast ändrad:
LRG hoodie tråden
martindahmartin sa:
TheFibretech sa:
martindahmartin sa:
hans skidor, han skrev:
hahahaha jävla pajas

LRG hoodie tråden
Är det bara jag som börjar tro att denna L-lindh skulle kunna vara en extremt skön människa som bara driver? :D

LRG hoodie tråden
Yoooo nån som vet hur man kan få tag på b-dooog? skulle värkligen vilja köpa hans gangsta lrg hood! Skulle kunna betala upp mot fem tusen för en signad !

peace out p-doooog!

Tillbaka
Topp