Lucia night session ?

Lucia night session ?
Lugn Nisse ingen ide att jaga upp sig för att folk e lata det räcket med att inte bry sig man behöver inte berätta man stör sig bästa är att skita i och om det e för mycket besvär inte bry sig alls. Istället för att hjälpa snubben och sen gnälla på han. När åker du upp till staff då Nisse jag e i Åre på måndag.

Lucia night session ?
drar på tisdag :)
blir bara så trött på sånnahär trådar dom förstör verkligen forumen,

Lucia night session ?
Fan va nice då får vi se till och få nån dag i backen.
Förstör är väll att ta i men tr plats kan jag inte säga nånting om.
Det är alltid bättre att lysa upp vad som är bra än vad som är dåligt. Bättre och ge energi än att suga den. Men skit samma jag ska sluta leka filosof. Men du fattar vad jag menar. Det ända folk gör nu för tiden är ju gnäller på vad andra gör fel. Det är irriterande bara att se att folk gör allt dom kan för att försöka få andra att må sämre än att försöka få dom att må bättre.

Lucia night session ?
Ser inte att de står något om lucia night session? Kan dock inte se programmet så kanske står där.

Lucia night session ?
"54 timmars non-stop skidåkning i VM8:an i Åre"
Är detta slalom elr kommer dom ställa upp nån park?
Åka runt o karva i 54 timmar är då inget ja skulle resa till åre för.
Men sjukt grym idee=)
hoppas dom får upp nån park så är då ja assugen!:D

Lucia night session ?
Jag tror folk blandar ihop Lucia night session och snö, test och fest eller? Ni skriver nog inte om samma sak...

Lucia night session ?
Railson sa:
"54 timmars non-stop skidåkning i VM8:an i Åre"
Är detta slalom elr kommer dom ställa upp nån park?
Åka runt o karva i 54 timmar är då inget ja skulle resa till åre för.
Men sjukt grym idee=)
hoppas dom får upp nån park så är då ja assugen!:D
Kan inte tänka mig att det blir någon park, knappt hopp heller. I VM området kommer ju världscupen gå så de lägger nog mest krut på det. Man får hoppas att de slänger upp ett litet skithopp o någon rail iaf.

Lucia night session ?
Nisse_o sa:
http://www.skistar.com/are/svenska/event/sno_test_och_fest/index.app

ja den blir av, allvarligt man behöver bara gå in på skistar och 3 klick senare står det klart och tydligt,
sånna här trådar gör mig förbannad varför ska vi sitta och söka information bara för att du är så in i helvete lat?
Sånna här svar för mig så förbannad!

Ne men allvarligt.. han frågade om det skulle vara nåt night session. En tävling med rails o nåt hopp(?) Han frågade inte om det skulle vara dygnet-runt åkning. Så ditt svarg jag ungefär lika mkt iono som mitt.. Jag vet inte heller om det blir nåt.. men känns som att man borde ha hört nåt isåfall.. men det är ju aldrig för sent!

Lucia night session ?
ber om ursäkt! det var jag som missförstod, trodde det handlade om 54h åkningen.

Lucia night session ?
Nisse_o sa:
http://www.skistar.com/are/svenska/event/sno_test_och_fest/index.app

ja den blir av, allvarligt man behöver bara gå in på skistar och 3 klick senare står det klart och tydligt,
sånna här trådar gör mig förbannad varför ska vi sitta och söka information bara för att du är så in i helvete lat?
alvarligt talat så står det inte där.. är det så svårt att titta lite extra?, det är sånna som du som man blir så jävla trött på, och förstör forumet!!!!!...

Lucia night session ?
Du dant softa ner lite vah. Kom inte hit och lek allanballan du har inget med diskussionen att göra och det du skrev var helt oväsentligt med tanke på att nisse gjorde rätt för sig så töm dina psykologiska bs problem någon annan stans fattar du?
Dant det är såna som du som får mig att bli trött på hela mänskligheten jag förstår om dina föräldrar e besvikna på dig.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp