Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Luleå-Engelberg 1/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MartinMarkus" data-source="post: 922878" data-attributes="member: 128781"><p>Hej!</p><p>Vi är två grabbar från Luleå som ska bila ner i en husbil mot Schweiz 1/12(Datumet är inte helt spikat), närmare bestämt Engelberg. Det finns 4 platser över så ska du/ni ner åt samma håll eller bara vill åka en bit så är ni välkomna att åka med.</p><p></p><p>Dem enda kriterierna för att få åka med är att du är med och betalar bensinpengar och är en skön kille eller tjej. körkort är ett stort plus! Är du sugen så pm:a eller skriv här snarast.</p><p></p><p>Med vänliga hälsningar Markus och Martin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MartinMarkus, post: 922878, member: 128781"] Hej! Vi är två grabbar från Luleå som ska bila ner i en husbil mot Schweiz 1/12(Datumet är inte helt spikat), närmare bestämt Engelberg. Det finns 4 platser över så ska du/ni ner åt samma håll eller bara vill åka en bit så är ni välkomna att åka med. Dem enda kriterierna för att få åka med är att du är med och betalar bensinpengar och är en skön kille eller tjej. körkort är ett stort plus! Är du sugen så pm:a eller skriv här snarast. Med vänliga hälsningar Markus och Martin. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Luleå-Engelberg 1/12
Tillbaka
Topp