Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jo, jag vet att Lundhags har bra grejer, Har själv en V8 på 65 L som är hur bra som helst.
Men jag har inte så bra koll skidryggsäckar, vad ska man tänka på osv, har provat den och den sitter riktigt bra.
Min pappa köpte 15L-versionen om jag inte missminner. 15 liter funkar bra för en pist-och-liftrygga, man måste verkligen prioritera med den storleken... Men mer om ryggan i stort: Smarta detaljer, snygg, skön att bära... Jag har aldrig använt den som skidrygga så jag vet inte hur den funkar till sånt. Själv har jag alltid åkt med min BD Covent 32-rygga som jag är sjukt nöjd med.
Jo den funkar fint till det men det finns en anledning till att jag köpte en väska för 700:- mer som jag är mer nöjd med Dakine Helipro 26L eller ngt sånt har jag nu. RIKTIGT BRA! Lundhagen blir som en stor bulle på ryggen om man packar mycket. Mindre rygga med mer plats utåt.
Dakinen är längre och sprider utrymmet mycket bättre.
Lundhagen duger dock bra och är mkt prisvärd om man inte fyller den så mycket