Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
1 ledig plats finns i central lght i Val d`Isere. Letar efter en tjej som vill dela boende, vi har lägenheten från 30/12 till början av maj.
På? Hör av dig!!
Hej! Jag är iofs ingen tjej. Men jag ska åka till alperna och åka bräda i vinter/vår och Val d`Isere verkar schysst. Så om ni börjar bli desperata och inte får tag på nån tjej kan ni väl höra av er.
Jag är jättesnäll och trevlig. Vad skulle det kosta?
-Kalle
Lust att åka t. Val d`Isere? LÄTT!
Tjej? I can whatever ya want baby!
Centralt? Yeah! No shit!
Chamonix Süd eller?
Gimme a pryze and let`s rock`n roll!
Ok, gubbar/tjejer - ni får själv välja titel...
De var ju då en tjej vi letade efter för att jämna ut fördelningen. Men, men, hittar vi ingen lämplig kanske ni får chans att slåss om saken. Jag bestämmer tid och plats.
Hej!
Jag är heller ingen tjej, men...jag är är nu ganska desperat.
Säsongen närmar sig o jag har fortfarande ingenstans att bo.
Om alla säger att de e trevliga o snälla så.....är jag ännu snällare o trevligare!
Om ni tror att ni klarar o bo med en kille så hör jättegärna av er.
Mvh Ola
Hallo!
Jag kommer åka ensam ner till Val d`Isére och behöver definitivt bostad! Jag är en glad 19 årig Norrköpingsbo som älskar att åka snowboard. Vad skulle det kosta?
Hör av er om ni fortfarande söker någon!!
/Suzzie