Lust bjuda in en tjej i huset?

Blayquiz

Medlem
Skulle inte va helt fel ifall de fanns nån som kanske hade e lats över till mej. (om ni bo i närheten te nån good good backe t.ex åre tärnaby skule eller nått sånt:P:) Våran backe är liksom jätte usel. och har inte råd att bo på hotell :(

18årig tjej som älska åka snowboard:D
Satsa inte på nå dating här:P

Senast ändrad:
Uhm jaha, och var hade du tänkt dig att denhär platsen skulle finnas? Sverige, alperna? Land, ort, by? O hur länge hade du tänkt stanna? O vem är du förresten, vill ju inte bjuda in vem som helst, ellerhur...
Lite svårt att svara på tråden med så lite info.. Testa att skriva en ordentlig tråd i rätt forum nästa gång så får du nog lite fler svar...

fan vilken dum trad, nu ar nog freeride allt annat en an skid/snowboard-sida. Mer av en roliga klipp/dating/klaga pa allt som gar att klaga pa/1000 tradar om samma skit-sida.

oskar-e sa:
fan vilken dum trad, nu ar nog freeride allt annat en an skid/snowboard-sida. Mer av en roliga klipp/dating/klaga pa allt som gar att klaga pa/1000 tradar om samma skit-sida.
vart fan hade du tänkt att hon skulle lägga denna tråden d??match.com lr? :P

fast håller me blizzy om att du ska skriva mer om dej själv !

Hehe. Bra skrivet the_one:D

Hm som vadå. jo ja e 174 brunt hår åker burton blunt 155 har burton conin ställ som ja åk i med shaun white hjälm och .... eller?:P

haha aa nått sånt, fast kanske om när du vill bo där, vilken del av sverige å sånt me så blir de nog bra vettu :P

Nä men de spela ingen roll. vill komma te en backe som ha schyssta hopp och kanske några rails. Dröm stället skule va tärnaby:)

Nä men de spela ingen roll. vill komma te en backe som ha schyssta hopp och kanske några rails. Dröm stället skule va tärnaby:)

haha... detta va fan första sidan ja sett som man kunde byta användarnamn när som helst :P (kanske lite offtopic, men blev lite förvånad :P)

så du typ pluggar inte elle nått sånt?? för då kan du ju alltid skriva tid du åker upp :P

(låter som en jävla morsa nu asså kom ja på) heheheh

Du kan bo hos mig, men vi får dela säng^^...det ligger en pullka backe på min tommt där jag kan bygga en park åt dig. Så är det bara att gå ut ur huset och åka efter en god frukost på sängen som jag gjort åt dig. Sen kan du komma in och äta en god lunch när du vill. Sedan när du blivit tjock av all mat så kan du ta ditt pick och pack och dra. För tjock tjejer tycker jag inte om.

Men ursäkta? Skojjar folk eller?
Vad är detta, Freeride.se, ett skid o snowboard forum eller FjortisStorm.se, "din dejtportal på nätet!"?
Okej om frågan var "vilka skidor ska ja välja".. men "Snälla grabbar, jag är en ensam tjej som vill ha nånstans att bo på.. imponera på mig! Spänn era muskler så kommer jag!"
Nä nu får ni skärpa er!
Vet att det inte är populärt att länka till andra "konkurerande" forum, men ska ni hålla på med sånt så vänd er till http://www.lunarstorm.se som alla andra 13åringar!

Haha har det här blivigt sura forumet och så fort det bara handlar 40%om skidor så blir vi skit arga och dampar loss?

FilleJ sa:
Haha har det här blivigt sura forumet och så fort det bara handlar 40%om skidor så blir vi skit arga och dampar loss?
Det handlar om att hålla FR:s forum ON-topic, inte OFF-topic.
Vill jag läsa sånt här skulle jag hålla till på...AB:s chatt eller nåt. Tragiskt.

Dr_Snow sa:
FilleJ sa:
Det handlar om att hålla FR:s forum ON-topic, inte OFF-topic.
Vill jag läsa sånt här skulle jag hålla till på...AB:s chatt eller nåt. Tragiskt.
Okej enligt den här tråden är vi inte speciellt off topic vi svarar på det hon frågar och har lite roligt sammtidigt. Men det är förbjudet att ha lite kul eller? Allting måste vara super seriöst och 250% skidor?

Senast ändrad:
Blayquiz sa:
Skulle inte va helt fel ifall de fanns nån som kanske hade e lats över till mej. (om ni bo i närheten te nån good good backe t.ex åre tärnaby skule eller nått sånt:P:) Våran backe är liksom jätte usel. och har inte råd att bo på hotell :(

18årig tjej som älska åka snowboard:D
Satsa inte på nå dating här:P
Oh, my good.
Säg att du är söt, har stor k*k så får du två flickfotbollslag efter dig, ett från Uppsala och ett från Lindesberg. bingo.

Så där jag har rensat lite i tråden. Se till att vi håller det lite ontopic nu då killar och tjejer.

//H

blizzy sa:
Men ursäkta? Skojjar folk eller?
Vad är detta, Freeride.se, ett skid o snowboard forum eller FjortisStorm.se, "din dejtportal på nätet!"?
Okej om frågan var "vilka skidor ska ja välja".. men "Snälla grabbar, jag är en ensam tjej som vill ha nånstans att bo på.. imponera på mig! Spänn era muskler så kommer jag!"
Nä nu får ni skärpa er!
Vet att det inte är populärt att länka till andra "konkurerande" forum, men ska ni hålla på med sånt så vänd er till http://www.lunarstorm.se som alla andra 13åringar!
hehehe....bästa svaret :)
Va lite kul o läsa svaret när Blayquiz fick frågan om att berätta om sig själv. Ingen jävel bryr väl sig om vad hon har på sig?? Specillt inet de här desperata grabbarna som svarar.
Brunett va hon va? Blond va min gissning..

Ett tips Blayquiz: Skaffa ett jobb, tjäna lite pengar..åk på det. räcker längre än att blinka med rådjursögon

Hej_Emma sa:
hehehe....bästa svaret :)
Va lite kul o läsa svaret när Blayquiz fick frågan om att berätta om sig själv. Ingen jävel bryr väl sig om vad hon har på sig?? Specillt inet de här desperata grabbarna som svarar.
Brunett va hon va? Blond va min gissning..

Ett tips Blayquiz: Skaffa ett jobb, tjäna lite pengar..åk på det. räcker längre än att blinka med rådjursögon
Bara tanken på att tråden låg i Snowboard delen från början svarar väl för dess genomtänkthet..
Men lycka till med finnandet av boende, underlättar bara om du ställer lite högre krav än "bra backe".. då tror jag fler seriösa nappar...

Men vafan. ja skrev för att ja ville hitta nån stanns eller nån som har lust att ha en plats öppen för mej. inte nå raggnings replik. läs så fatta ni. Å klart man kan ha lite skoj här mej. å är de nå fel att ja tycker fille å aendrew va snygga;D

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp