den nya modellen, med ormen på, har en helt ny cap-konstruktion. fibrerna ligger inte lika som i den äldre modeller, skidan blir då mer vridstyv och ngt stabilare. de är alltså inte bara grafiken som skiljer dem åt. ja, vilka är då bäst? själv har jag den nya modellen, och är toköjd med dem. och jag tror inte att HEAD skulle utveckla en "ny" skida, som är sämre än den gamla. vad tror du själv?