mad trix

• Trådstartare Trådstartare finnbear
  • Start datum Start datum
F

finnbear

Guest
mad trix
vad är det för skillnad på mad trix 02-03 och 03-04 förutom utseendet? är dom lika breda? vilka är bäst?

mad trix
va ja vet så är de nya praktisk taget chip fria går knappt att repa med en skruvmejsel.

mad trix
den gamla och den nya mad trixen är i stort sett identiska (förrutom utseendet) du tänker förmodligen på Mojo:n. som är mycke bredare. Jon Olsson kör ju mest på dom vanliga vad jag förstått men de är inte 100 %. Om du undrar om du ska lägga 2000 kr mer för att köpa den nya som jag gissar är anledningen til ldenna tråd så föreslår jag förra års modellen.
Men de är bara min åsikt. Men den gamla blir ganska lätt repig.

mad trix
jag har redan köpt ett par mad trix 02-03. dom är bra men blir mycket lätt repiga på ovansidan :(

mad trix
spelar väll ingen roll om dom e repiga på översidan? de e värre ifall hälften av belaget e borta. du ska ju ändå bara åka på dom. eller?

mad trix
Mina 03:or fick lite konstiga sprickor i nosen efter en mindre lyckad fakie landning, och då menar jag feta sprickor (det va en feeeet 180 ok?!) :). Tänkte bara höra om nån varit med om nått liknande eller vet hur/om man ska gå till väga. Har ej så bra koll. Tänker bara på vad t.ex fukt å sån skit kan göra Ska snart ner till le ääälps och kolla runt lite vill helst undvika progblem med skidorna då. Nån som har nåra erfarenheter. (vill gärna köra på dom denna säsongen ut)

ps. Skidor ska vara repiga!

mad trix
Haha, jaa mina 02-03 har också tappat massa plast på ovansidan, ser lite roligt ut med vit-svart prickig front ;P
Men det är väl sånt man får leva med, får hoppas på att de nya håller bättre ^^

mad trix
den nya modellen, med ormen på, har en helt ny cap-konstruktion. fibrerna ligger inte lika som i den äldre modeller, skidan blir då mer vridstyv och ngt stabilare. de är alltså inte bara grafiken som skiljer dem åt. ja, vilka är då bäst? själv har jag den nya modellen, och är toköjd med dem. och jag tror inte att HEAD skulle utveckla en "ny" skida, som är sämre än den gamla. vad tror du själv?

Tillbaka
Topp