Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
När jag köpte mina madtrix så satt bindningen tyrolia ld 12 på.
Jag undrar om jag ska låta dom sitta kvar eller slänga dom i sjön.
För att jag tycker dom är lite väl tunga......
Om du är en fena på att grabba kan du ju alltid testa utan bindningar... men tänk på att det då inte räcker att hålla i ena skidan, du måste hålla i båda. Som jag uppfattar situationen väljer de flesta att behålla bindningarna även om det precis som du noterat innebär lite extra vikt!
Släng dom i sjön.
Jag hade sånna på minna Ic200. Och dom vägde bly.
Sen slängde jag dom i sjön. Binningarna. Då vägde dom mycket mindre. Skiderna alltså.
Fast jag glömde skruva av dom först. Binningarna. Från skiderna. Gör inte det.
Då blire vattenskider.
haha det är sant JEPP_E det har min mamma sagt också..........men är det någon som har ett förslag på en bindning som är bra men ändå inte kostar allt för mkt?
jag har tyrolia bindningar på mina mad_trix men jag har problems med skistoppers jävlarna...dom böjer sig......men va int kärring för det!!o kasta icke dina fina binningar i sjön!!sluta åk om dom e så tunga=)
skumma svar..men jag tycker väldigt lite om mina, de är jättetunga och helskumma, jag har ställt dom rätt men de är bara dumma mot mig och löser ut titt som tätt, och de är jättetröga, så om du har råd skaffa dig ett par nya, det ska jag göra!!!
Min kompis har ett sånt par...Och när vi var i hemavan nu i veckan så gick bindningen sönder i ett av hoppen.. Och han har bara åkt på dom några ggr. och han är inte den som sattsar mest i hoppen.
Mina public enemy med den här bindningen fungerar toppen!
Dom har aldrig tjuvlöst och jag som tjej klagar inte på att dom är speciellt tunga heller..
Skaffa benmuskler grabbar