Make It Happen STOCKHOLM

jespergreen

Ny medlem
Make It Happen STOCKHOLM
Tjena alla glada jibbers!
Hade tänkt kolla om de som fotograferat och filmat på MIH idag skulle vilja dela med sig av sina små mästerverk?

EDIT: skulle vara riktigt roligt om så många som möjligt delar med sig av sina mästerverk så att alla som inte kom får se vad de gick miste om! :)

Senast ändrad:
Make It Happen STOCKHOLM
jag fotade mig i skogen på olika stenar.
från liten till stor sten
från tjock till smal sten
stenar i alla dess former.

och sen fotade jag lite på det där railjamet som var vid hammarbybacken

Make It Happen STOCKHOLM
Jag tänkte åka. Men sen när ja insåg att min mamma inte tvättar mina kläder åt mig var det inte värt det längre. Sjukt leriga killar.

Make It Happen STOCKHOLM
banaz sa:
Jag tänkte åka. Men sen när ja insåg att min mamma inte tvättar mina kläder åt mig var det inte värt det längre. Sjukt leriga killar.
DSC00689.jpg

Jag tvättar mina kläder själv!

Make It Happen STOCKHOLM
Jag fotade en hel del men jag har bilderna på facebook...:)
om ni vill se så kan ni lägga till Johan Fred där och kolla mina album. det ligger två där med det bästa från dagen.
/Johan

Make It Happen STOCKHOLM
aha_johan sa:
Jag fotade en hel del men jag har bilderna på facebook...:)
om ni vill se så kan ni lägga till Johan Fred där och kolla mina album. det ligger två där med det bästa från dagen.
/Johan
kan du inte lägga upp bilderna på freeride också? :) vill gärna se men jag har inte facebook :\

Make It Happen STOCKHOLM
morten grape... om det inte hade varit helt svart i finalen, kan jag lova er alla att han hade vunnit...no doubt...kid got steeze like no1 else...

vänta och se... han har det som krävs för att vinna vilken proffs tävling i hela världen....

Snödjup

Tillbaka
Topp