Maximilliam
Ny medlem
Malung skid/snowboard gymnasie 08
ja kom in på premilinära, hade 230 poäng, kommer typ höja mig till 240-250, ja ska gå samhäll i första hand och handel i andra hand, så nu vet ni de.
ja om du vill bli skidlärare..liinuss sa:samhäll är inte bredare, har hört att det är typ som att gå om 9:an igen. handel där får man en yrkesutbildning inom turism eller liknande. eller?
jag kommer inte uttittti540 sa:jag kom in.
roliga högskolor efter sam. grattisJekub sa:ja om du vill bli skidlärare..liinuss sa:samhäll är inte bredare, har hört att det är typ som att gå om 9:an igen. handel där får man en yrkesutbildning inom turism eller liknande. eller?
Man kan ju gå vidare till högskola efter samhäll också
Ok, går du handel i Malung?cocktail sa:bara för er som ska gå handel: det är en cp linje. som en särversion av sam ekonomi typ
ja gick så före i kön (sam)Stenman sa:jag kommer inte uttittti540 sa:jag kom in.
näe, men jag känner många som går handel överhuvudtaget, alltså inte i malung. och dom gör typ ingenting. får inte lära sig nånting typ.stoffe_H sa:Ok, går du handel i Malung?cocktail sa:bara för er som ska gå handel: det är en cp linje. som en särversion av sam ekonomi typ
Ja jäävlar! Började gråta inombords när jag läste detJekub sa:aaasdrygt träningsprogram som jag har fått hem
jag kommer avlida..
jättejobbigt tydligenRailReppin sa:hur ser träningsprogrammet ut ?
Om det är något som är Svensson så är det väl att gå handel.....Rose_N sa:Fan vad det spekuleras. handel tycker jag är roligare än sam. (har prövat båda) Handel är kanske inte världens mest seriösa linje (men är ju inte Sam heller) nu vet jag inte hur hur det är utformat hos er, men hos oss har vi prao 2 ggr vecka i 3'an. Jag är hos EFG investment och trivs (Egna kontakter)
Sam är väl bra om du vill plugga vidare, men vill man bli mer svensson så välj det.
Gillar du att vara kreativ och lära dig annat än histioria B och Matte B så välj handel. ( Valde Mab ändå jag)
Har ni några frågor så ställ dem i GB'n
Faan, låter ju som rena rama paradiset, sport ist för lektionershreddvin sa:löpning,gym,badhus,bollsport,hockey varierat kanske nått mer ca3 ggr i veckan..ibland tränings vecka då har vi nästan inga lektioner och tränar varje dag.
malung.se?RailReppin sa:finns det någon hemsida man kan checka om skolan, typ lite mer info o sånt skulle va skit shysst om nån sa !
fast vanliga dagar har vi träning svin tidigt på morgonen och eftermiddagspass tyyyppp!!CharlesAndreas sa:Faan, låter ju som rena rama paradiset, sport ist för lektionershreddvin sa:löpning,gym,badhus,bollsport,hockey varierat kanske nått mer ca3 ggr i veckan..ibland tränings vecka då har vi nästan inga lektioner och tränar varje dag.![]()
ojdå här försöker man värka cool! vem behöver frågor kring sam? som att gå om 9an fast med fler idrotts lektioner! HAHJekub sa:annars är det bara att fråga då jag går på skolan!
hur ofta spelar ni hockey? och hur ofta får ni åka skidor/snowboard ?aeriiiksson sa:fast vanliga dagar har vi träning svin tidigt på morgonen och eftermiddagspass tyyyppp!!CharlesAndreas sa:Faan, låter ju som rena rama paradiset, sport ist för lektionershreddvin sa:löpning,gym,badhus,bollsport,hockey varierat kanske nått mer ca3 ggr i veckan..ibland tränings vecka då har vi nästan inga lektioner och tränar varje dag.![]()
men det är chill fo shao!!
handel är som att gå på dagis igen, man bara ritar och ritar! :Dshreddvin sa:ojdå här försöker man värka cool! vem behöver frågor kring sam? som att gå om 9an fast med fler idrotts lektioner! HAHJekub sa:annars är det bara att fråga då jag går på skolan!
olika, men max en gång i veckan spelar vi hockey, ca 1-1,5 timmeRailReppin sa:hur ofta spelar ni hockey? och hur ofta får ni åka skidor/snowboard ?aeriiiksson sa:fast vanliga dagar har vi träning svin tidigt på morgonen och eftermiddagspass tyyyppp!!CharlesAndreas sa:Faan, låter ju som rena rama paradiset, sport ist för lektioner![]()
men det är chill fo shao!!
visst den som vill ha långa tråkiga historia lektioner och "jätte viktig" datakunskap, och prov som ingen förstår så att halva klassen får ig kan ju gå sam för att sedan plugga vidare i 4a år till för att sedan bli nånting i klass med kontorsråttA.... ja rita är ju cliint iallafall när man får lika stor utbildning för vidare högskola eller börja jobba direkt med nått gött jobb som tex. reseledare och resa runt i hela världen eller jobba i sälen eller liknande och bara hålla på med skidor hela tiden!!Jekub sa:handel är som att gå på dagis igen, man bara ritar och ritar! :Dshreddvin sa:ojdå här försöker man värka cool! vem behöver frågor kring sam? som att gå om 9an fast med fler idrotts lektioner! HAHJekub sa:annars är det bara att fråga då jag går på skolan!
HOE!shreddvin sa:visst den som vill ha långa tråkiga historia lektioner och "jätte viktig" datakunskap, och prov som ingen förstår så att halva klassen får ig kan ju gå sam för att sedan plugga vidare i 4a år till för att sedan bli nånting i klass med kontorsråttA.... ja rita är ju cliint iallafall när man får lika stor utbildning för vidare högskola eller börja jobba direkt med nått gött jobb som tex. reseledare och resa runt i hela världen eller jobba i sälen eller liknande och bara hålla på med skidor hela tiden!!Jekub sa:handel är som att gå på dagis igen, man bara ritar och ritar! :Dshreddvin sa:ojdå här försöker man värka cool! vem behöver frågor kring sam? som att gå om 9an fast med fler idrotts lektioner! HAH
ooooh, där kom dissen ding ding dingshreddvin sa:visst den som vill ha långa tråkiga historia lektioner och "jätte viktig" datakunskap, och prov som ingen förstår så att halva klassen får ig kan ju gå sam för att sedan plugga vidare i 4a år till för att sedan bli nånting i klass med kontorsråttA.... ja rita är ju cliint iallafall när man får lika stor utbildning för vidare högskola eller börja jobba direkt med nått gött jobb som tex. reseledare och resa runt i hela världen eller jobba i sälen eller liknande och bara hålla på med skidor hela tiden!!Jekub sa:handel är som att gå på dagis igen, man bara ritar och ritar! :Dshreddvin sa:ojdå här försöker man värka cool! vem behöver frågor kring sam? som att gå om 9an fast med fler idrotts lektioner! HAH
det ær det, hær ær lite fakta om vad vi gør på kvællarna http://www.chilinet.dk/default.asp?id=403&nid=3449CharlesAndreas sa:Faan, låter ju som rena rama paradiset, sport ist för lektionershreddvin sa:löpning,gym,badhus,bollsport,hockey varierat kanske nått mer ca3 ggr i veckan..ibland tränings vecka då har vi nästan inga lektioner och tränar varje dag.![]()