D
Deleted member 65291
Guest
mänskliga rättigheter!
vad är mänskliga rättigheter för dig ?
Senast redigerad av en moderator:
balanselius sa:slippa höra idioter spela upp musik med sina mobiler, utan att använda hörlurar
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, töntHenke72 sa:en tv och en dator me internet (så man kan va på freeride :P)
mat på skidorna och yttrandefrihet över taket?Setermannen sa:mat på skidorna yttrandefrihet över taket.
håller helt medbalanselius sa:slippa höra idioter spela upp musik med sina mobiler, utan att använda hörlurar
Haha jag skulle bli varnad om jag skrev hur mycket jag garvade åt det där! Du kan väl fan inte ha tagit det där på allvar eller? :D hahhaa bra jobbat i så fallLord_Voldemort sa:mat på skidorna och yttrandefrihet över taket?Setermannen sa:mat på skidorna yttrandefrihet över taket.
öhh...
menar du
mat.
kunna åka skidor
yttrandefrihet
och tak över huvudet?
ganska noobig svenska där.
edit: jag ska inte skriva vad jag tycker mänskliga rättigheter är här, kommer bara avslutas med en uppsats på 2st A4
1. man blir inte varnad av att skriva t.exSetermannen sa:Haha jag skulle bli varnad om jag skrev hur mycket jag garvade åt det där! Du kan väl fan inte ha tagit det där på allvar eller? :D hahhaa bra jobbat i så fallLord_Voldemort sa:mat på skidorna och yttrandefrihet över taket?Setermannen sa:mat på skidorna yttrandefrihet över taket.
öhh...
menar du
mat.
kunna åka skidor
yttrandefrihet
och tak över huvudet?
edit: jag ska inte skriva vad jag tycker mänskliga rättigheter är här, kommer bara avslutas med en uppsats på 2st A4
Inte såvitt jag vet. Jo man kan bli varnad för det allra mesta, och då syftade jag inte påLord_Voldemort sa:1. man blir inte varnad av att skriva t.exSetermannen sa:Haha jag skulle bli varnad om jag skrev hur mycket jag garvade åt det där! Du kan väl fan inte ha tagit det där på allvar eller? :D hahhaa bra jobbat i så fallLord_Voldemort sa:mat på skidorna och yttrandefrihet över taket?
öhh...
menar du
mat.
kunna åka skidor
yttrandefrihet
och tak över huvudet?
"haahahah, tog du det seriöst?"
2. ja, jag tog det du skrev på allvar,hur skulle jag annars reagera?
men jag tog inte dig på allvar iallafall, det var tur. För då hade min nivå legat på ungefär likadan som din. Way down there alltså.
Som om du vore en riktig idiot som fösökte vara rolig?
3. jag tar inte dig på allvar,
Min fråga till dig är:
Har du en aphjärna?
synd att du är noob.Setermannen sa:Inte såvitt jag vet. Jo man kan bli varnad för det allra mesta, och då syftade jag inte påLord_Voldemort sa:1. man blir inte varnad av att skriva t.exSetermannen sa:Haha jag skulle bli varnad om jag skrev hur mycket jag garvade åt det där! Du kan väl fan inte ha tagit det där på allvar eller? :D hahhaa bra jobbat i så fall
men jag tog inte dig på allvar iallafall, det var tur. För då hade min nivå legat på ungefär likadan som din. Way down there alltså.
Min fråga till dig är:
Har du en aphjärna?
"hahahah tog du det där seriöst" Gött att du lägger ner din själ itråden.
HAHA så sjuukt sant! seriöst nåt fulare får man ju leta efter! word som fan!!balanselius sa:slippa höra idioter spela upp musik med sina mobiler, utan att använda hörlurar
det var exakt det jag var ute efterLord_Voldemort sa:mat på skidorna och yttrandefrihet över taket?Setermannen sa:mat på skidorna yttrandefrihet över taket.
öhh...
menar du
mat.
kunna åka skidor
yttrandefrihet
och tak över huvudet?
Kanske borde ta och trappa ner litegrann, det är ju mänskliga rättigheter vi pratar om.Lord_Voldemort sa:synd att du är noob.Setermannen sa:Inte såvitt jag vet. Jo man kan bli varnad för det allra mesta, och då syftade jag inte påLord_Voldemort sa:1. man blir inte varnad av att skriva t.ex
Min fråga till dig är:
Har du en aphjärna?
"hahahah tog du det där seriöst" Gött att du lägger ner din själ itråden.
WORD! så så såååå word!balanselius sa:slippa höra idioter spela upp musik med sina mobiler, utan att använda hörlurar
varför? drar du upp det på detta forum? det har inte med nåt med skidåkning att göra och platsar i ot-tråden, dessutom är det lite halv konstig frågaalwaysCrash sa:vad är mänskliga rättigheter för dig ?
sluta vara så LAME nu simon!CrashX sa:Dom som FN satt upp.
Carlrockscity sa:sluta vara så LAME nu simon!CrashX sa:Dom som FN satt upp.
för mig ? är det inte meningen att mänskliga rättigheterna samma för alla?alwaysCrash sa:vad är mänskliga rättigheter för dig ?
Fan va coolt! Ja måste också lära mig ctrl + c, ctrl + v!!!!!!!!!!111!!1111J-rockner sa:kanske mer än 2 a4 , men andå
he he jag skrev ju det förfan!!! jag lovar!!! he he _PFPelle sa:Fan va coolt! Ja måste också lära mig ctrl + c, ctrl + v!!!!!!!!!!111!!1111J-rockner sa:kanske mer än 2 a4 , men andå
www.unhchr.ch/udhr/lang/swd.htmJ-rockner sa:he he jag skrev ju det förfan!!! jag lovar!!! he he _PFPelle sa:Fan va coolt! Ja måste också lära mig ctrl + c, ctrl + v!!!!!!!!!!111!!1111J-rockner sa:kanske mer än 2 a4 , men andå
Lär dig skriva själv innan du klankar ner på andra. Din svenska är ju på typ mellanstadienivå.Lord_Voldemort sa:1. man blir inte varnad av att skriva t.exSetermannen sa:Haha jag skulle bli varnad om jag skrev hur mycket jag garvade åt det där! Du kan väl fan inte ha tagit det där på allvar eller? :D hahhaa bra jobbat i så fallLord_Voldemort sa:mat på skidorna och yttrandefrihet över taket?
öhh...
menar du
mat.
kunna åka skidor
yttrandefrihet
och tak över huvudet?
Min fråga till dig är:
Har du en aphjärna?