jo det är ju sant, är ju så att jag köpte brädan begagnad är förövrigt en Burton Dragon kanske inte riktigt rätt bräda för mig som väger kring 50-55kg (vet jag är undernärd) och är kring 1.80-1.85 lång (om jag inte minns fel) så jag tror jag är lite för lätt för brädan, men är inte så kräsen på brädorna efter att ha åkt på skitbrädor hittills.
Fick det för ett ganska bra pris och den var åkt ca2 säsonger och jag hittade inte nån annan som jag ville ha och ville inte kasta ut så mycket pengar på en sprillans ny för jag vet inte hur mycket jag kommer åka med den, har blivit lite mindre åka på sistone..
IAF så hade förra ägaren helt fel stanse än vad jag är van vid så jag var tvungen att ställa om dem.. och bindningarna har nu lämnat nästan millimeter djupa spår samt att jag upptäckte att lacken hade spruckit ganska ordentligt på yttersidan av bindningens ursprungliga plats
och även fast brädan är begagnad är det ju inte precis en fröjd för ögat att se dom där märkena

och spackla igen spåren och de blir väll inte så mycket snyggare med tanke på att spacklets färg inte är samma som lacken på brädan... så får väll bara acceptera att det ser ut som det gör. :/ nåja som PVerner sa så är ju det viktiga att bindningarna sitter som dom ska.
EDIT: huvva vad offtopic snack det blev där :P sry
EDIT2: fan vad jag skriver konstigt märkte nu hur jobbig texten var att läsa, sry igen :P
får skylla på att jag är trött