Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej jag är rätt lätt för min längd tror jag 170 lång och väger cirka 50 kilo..Niklas_Borg sa:Skidorna funkar om man inte är för tung men bindningarna suger! Köp med marker griffon eller jester.
Okej...Ghettoman sa:köp INTE marker 11.0 dom e helt värdelösa min skistopper ramla av direkt![]()
Då blir skidorna nog bra.luude sa:Okej jag är rätt lätt för min längd tror jag 170 lång och väger cirka 50 kilo..Niklas_Borg sa:Skidorna funkar om man inte är för tung men bindningarna suger! Köp med marker griffon eller jester.
Okej bra :DNiklas_Borg sa:Då blir skidorna nog bra.luude sa:Okej jag är rätt lätt för min längd tror jag 170 lång och väger cirka 50 kilo..Niklas_Borg sa:Skidorna funkar om man inte är för tung men bindningarna suger! Köp med marker griffon eller jester.
Okejvictorvictor sa:alla marker bindningar är dock inte skit. griffon eller jester är bra val som någon innan nämnde
Är du dum? du kan inte säga att marker är skit om du inte testat deras andra bindningar... man får det man betalar för och marker free11.0 är skit det kan jag hålla med om jag tror det samma gäller tolvan men den har jag ingen erfarenhet av däremot måste jag hylla marker the jester som jag kör på nu... har ALDRIG tjuvlöst lr pajjat på nått sätt även fast jag crashat switch har skistopppersen inte pajjat. MARKER ÄR BRA SKIT!!filippe sa:SKidorna har jag dålig erfarenhet av då 2 av mina polare haft dessa och de har gått sönder, marker bindningarna suger, har dom själv och är det SÄMSTA köper jag gjort vad gäller skidor. skistoppen går sönder
Jag skrev fel och menar självklart inte alla marker bindningar, jag snackar om 11 och 12..eHolmberg sa:Är du dum? du kan inte säga att marker är skit om du inte testat deras andra bindningar... man får det man betalar för och marker free11.0 är skit det kan jag hålla med om jag tror det samma gäller tolvan men den har jag ingen erfarenhet av däremot måste jag hylla marker the jester som jag kör på nu... har ALDRIG tjuvlöst lr pajjat på nått sätt även fast jag crashat switch har skistopppersen inte pajjat. MARKER ÄR BRA SKIT!!filippe sa:SKidorna har jag dålig erfarenhet av då 2 av mina polare haft dessa och de har gått sönder, marker bindningarna suger, har dom själv och är det SÄMSTA köper jag gjort vad gäller skidor. skistoppen går sönder
(griffon är samma bindning bara lägre dintal å nått me matrialet)