Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Alpinist, bra eller a...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1193889" data-attributes="member: 54815"><p>Det jag turade och åkte med Zed så var den svinbra. Jag körde utan broms, och jo man "hänger" i piggarna. ATKs AFD-platta i hälen är unik, och vill man ha den är det bara ATK som gäller. Men jag kände att Zed var allt som iON är, och även allt som andra tyngre bindningar är, i ett lätt och oerhört användarvänligt paket. </p><p></p><p>Sen har jag ingen koll på hur de har hållit för folk som kört dem 100+ dagar osv, och där är ju ATK riktigt bra. </p><p></p><p>Jag kan inte hitta min rescension/artikel om Zed nu, funderar på den ens är publicerad. Men kanske kan länka här eller nåt om jag hittar den. Alpinist-test finns i förra höstens Prylguide från Åka Skidor. Kanske skriver jag en längre version i pryldatatbasen här om jag får tid senare i höst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1193889, member: 54815"] Det jag turade och åkte med Zed så var den svinbra. Jag körde utan broms, och jo man "hänger" i piggarna. ATKs AFD-platta i hälen är unik, och vill man ha den är det bara ATK som gäller. Men jag kände att Zed var allt som iON är, och även allt som andra tyngre bindningar är, i ett lätt och oerhört användarvänligt paket. Sen har jag ingen koll på hur de har hållit för folk som kört dem 100+ dagar osv, och där är ju ATK riktigt bra. Jag kan inte hitta min rescension/artikel om Zed nu, funderar på den ens är publicerad. Men kanske kan länka här eller nåt om jag hittar den. Alpinist-test finns i förra höstens Prylguide från Åka Skidor. Kanske skriver jag en längre version i pryldatatbasen här om jag får tid senare i höst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Alpinist, bra eller a...
Tillbaka
Topp