Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Alpinist, bra eller a...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ocean_" data-source="post: 1227729" data-attributes="member: 164988"><p>Jag tycker det är lite jobbigt att hälhöjarflärpen fastnar mellan pinsen i häldelen på min crest 10, kan va lite jobbig att få loss ibland. Bättre konstruktion på mina HR 10, vilken jag är värdigt nöjd med, känns bombsäker för åkningen den är designad för.</p><p></p><p>Crest 10 är ju sjukt prisvärd med tanke på prestandan och funktionerna den erbjuder. Inget jag skulle ligga och åka med till vardags i liften kanske, men absolut som enda bindning på en resa som har topptur som huvudmål.</p><p></p><p>Inga tjuvsläpp, iofs inte haft det på mina tlt speed heller sen jag monterade om dem på en wayback 88 istället för bd zealot. Kör samtliga bindningar på 6-7, men väger lätta 60kg också.</p><p></p><p>Sen att ATKs kundtjänst är grym är väl värt att nämna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ocean_, post: 1227729, member: 164988"] Jag tycker det är lite jobbigt att hälhöjarflärpen fastnar mellan pinsen i häldelen på min crest 10, kan va lite jobbig att få loss ibland. Bättre konstruktion på mina HR 10, vilken jag är värdigt nöjd med, känns bombsäker för åkningen den är designad för. Crest 10 är ju sjukt prisvärd med tanke på prestandan och funktionerna den erbjuder. Inget jag skulle ligga och åka med till vardags i liften kanske, men absolut som enda bindning på en resa som har topptur som huvudmål. Inga tjuvsläpp, iofs inte haft det på mina tlt speed heller sen jag monterade om dem på en wayback 88 istället för bd zealot. Kör samtliga bindningar på 6-7, men väger lätta 60kg också. Sen att ATKs kundtjänst är grym är väl värt att nämna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Alpinist, bra eller a...
Tillbaka
Topp