Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Borde inte garantin gå in om jag tappar min dator i backen oxå?Mulleson sa:Borde inte garantin gå in sådana lägen?
Skillnad, Duken marknadsförs som en freeridebindning som ska palla lika mycket som de flesta andra bindningar utan gå funktion. Det är inte som att en dator är gjord för att klara av att tappas.Hasse_Lindborg sa:Borde inte garantin gå in om jag tappar min dator i backen oxå?Mulleson sa:Borde inte garantin gå in sådana lägen?
Okej, Tänkte gå nu och kolla vad dom säger om det går att göra nåttcarl-pedal sa:Skillnad, Duken marknadsförs som en freeridebindning som ska palla lika mycket som de flesta andra bindningar utan gå funktion. Det är inte som att en dator är gjord för att klara av att tappas.Hasse_Lindborg sa:Borde inte garantin gå in om jag tappar min dator i backen oxå?Mulleson sa:Borde inte garantin gå in sådana lägen?
Kolla med återförsäljaren om det går att reklamera. Själv fick jag helt nya tåplattor till mina dukes.
/C
Är det i deras affär? Hittar inget på deras hemsida iaf. Om du nu menar http://www.alewalds.se/thomas58 sa:Kolla Alewalds outrett fanns för 1050 kr