Marker Duke S

Mattiasv

Medlem
Marker Duke S
Tjena!

Tänkte kolla om nån har ett par Marker Duke i storlek S liggandes hemma som dom vill bli av med? Det går även bra med 1 sida för att jag lyckades med det här när jag försökte på en backflip :) 11/12 modell som på bilden vit/svarta.

Marker Duke S
Hasse_Lindborg sa:
Mulleson sa:
Borde inte garantin gå in sådana lägen?
Borde inte garantin gå in om jag tappar min dator i backen oxå?
Skillnad, Duken marknadsförs som en freeridebindning som ska palla lika mycket som de flesta andra bindningar utan gå funktion. Det är inte som att en dator är gjord för att klara av att tappas.

Kolla med återförsäljaren om det går att reklamera. Själv fick jag helt nya tåplattor till mina dukes.

/C

Marker Duke S
Ska inte en bindning klara en crash? Jag tycker den borde lösa ut innan man knäcker övre infästningen på marker. Har själv kört sönder en marker bindning dock en griffon. Dessa vita plasthakar som håller fast bindningen i bottenplattan verkar inte stå pall för mkt. Jag säger garantiåtgärd.

Marker Duke S
carl-pedal sa:
Hasse_Lindborg sa:
Mulleson sa:
Borde inte garantin gå in sådana lägen?
Borde inte garantin gå in om jag tappar min dator i backen oxå?
Skillnad, Duken marknadsförs som en freeridebindning som ska palla lika mycket som de flesta andra bindningar utan gå funktion. Det är inte som att en dator är gjord för att klara av att tappas.

Kolla med återförsäljaren om det går att reklamera. Själv fick jag helt nya tåplattor till mina dukes.

/C
Okej, Tänkte gå nu och kolla vad dom säger om det går att göra nått :) Förhoppningsvis annars är det bara att beställa nya!

Snödjup

Tillbaka
Topp