Marker M1100,kostar dom ute i affären?

tror att de är den bindningen alla tkr suger
den går sönder vid första hoppet vad jag hört, eller den kanske bara heter
marker 11

m11. m1100 samma bindning.. tror ja, den e iaf skit. fast årets borde va bättre. vore idiotiskt att inte förbättra modellen, dom får ju betala för alla reklameringar, jo den måste va bättre i år.

Jag har ingen aning om vad dom kostar. Alla säger att dom är dåliga, har dom själv och jag är nöjd. Dom visar inga som helst tecken på att gå sönder.

en kompis hade årets 06/07 marker 11.. bara skit.. han väger 60kg o vi skruvade dem i botten löste ändå ut hela tiden i landningarna. Nu har han bytt till look px 12.. bra grejjor det ;)

Senast ändrad:
I en affär kan dom kanske kosta 1200-1500:- (vilket de def. inte är värda!). Om du tänker sälja dem kan du nog inte få dem sålda för mer än 500:- Betänk att en ny Look px 12 el. liknande går att få tag på för typ 1000-1200:-... Och dina är mycket sämre än dem.

Du skall inte köpa marker m11. ska du ha marker måste du minst ha 14 fjärdern. Jag kör på Scratch 140 och är helnöjd :) Dom rekomenderar jag starkt.

marker funkar om man har dom värre arianterna men då lämpar dom sig mer för racing, look gör förbannat bra bindningar som aldrig tjuvlöser, prova dom ist

Tillbaka
Topp