Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vad menar du med att lösa ut bakåt? att det är hälen som löses ut och att resten av pjäxan följer efter sedan?FF sa:En sak att beakta är att markern väl löser ut uppåt i tådelen? Alltså är det väl en fråga om smak; Vill man bindningen ska lösa ut bakåt - välj marker. Vill du inte det, kör på salomon.
jasså? Marker har väl samma fästen på alla sina skistops? för det är ofta dom som alla klagar på! Marker är en skitbra bindning om man inte tänkt använda den som jibb bindning!Jarle sa:Anledningen till att folk säger att de suger är att de monterar en m11 eller m12 ,som är bindningar för nybrjare, på skidor som Public Enemy och annat som kräver rejälare doningar, vilket får till följd att bindningen inte orkar.
Självklart! Men det större problemet med en nybörjar bindning är ju att den tjuvlösr ganska ofta! fast i det här fallet handlar det ju egentligen om en m14 och dom är ju faktist bra!Jarle sa:Kanske det, men att överhuvudtaget ha en nybörjarbindning på ett par ikkenybörjarskidor är fortfarande dumt och jag anser att man får skylla sig själv för de problem som då också uppstår.
Jo men det svarade jag på i både det sista och inlägget innan att problemen är ju inte själva bindningen utan skistopen! samma gäller ju alla marker! Fast m11/12 har ju en förmåga att tjuvlösa!Jarle sa:Handlade om Hennings problem med m11 inte m14 som är, som du säger, en bra bindning.
det blev en marker m14.0.. tyvärr har jag inte fått möjligheten att testa den än eftersom snön kom till sthlm först igår men om nån vecka bär det av mit alperna och då får jag se vad den går förBizz sa:Wezi vad blev det till slut? Om du har bestämt dig dvs. Jag funderar lite på samma fråga.